Sider

lørdag 20. november 2010

Nå er jeg stolt!

Tenk,jeg har fått Cymbidium orkideen min i blomst igjen.Ikke mindre enn tre blomsterranker er kommet på
planten.Jeg er jo litt stolt da.



 Ja det er kjekt med orkideer.Det er nøysomme planter som krever lite stell.
Denne orkideen trodde jeg var hvit,men det var den jo ikke.Tok den med hjem fra jobb,for det var en kunde som klaget på den og mente det var noe galt med planten.Ja hun skulle sett den nå! Den trives og blomstrer i Livets Hage..!
Da må jeg komme igang her.Kaka er laga,og så gjenstår det å se hvor mange gutter som kommer i kveld.
Er ikke så lett å få organisert noe når meningene skifter fra time til time!
15 åringen er litt ubestemmelig i dag!
Ja,ja.Vi får ta det på sparket1


Ha en blomstrende fin dag da!!
Så får det bli et lite lyspunkt i dag og:




Minikalkulatorer passiviserer hjernen,
10 av 9 elever klarer ikke lenger enkel hoderegning!
                                                                        lektor




Lørdags klem fra Solstrålå!

3 kommentarer:

  1. He he, det er rart med de som har grønne fingre ;-D Ikke bare hopper blomstene opp i veska av seg selv, men selv blomster som simulerer skadet blir vakre etter en liten stund i Solens glans ;-D

    Ha en fin dag, med bursdager og det hele;-)
    Klem fra Grete

    SvarSlett
  2. jammen kan du være stolt!!
    for en nydelig orkide......og sviblene også. Slike har lett for å lure seg med :o)
    Ha en fin feiring og en fortsatt fin helg :o)

    SvarSlett
  3. Nå er lille premien din på vei i posten endelig, håper du blir fornøyd med den. Så fin orkide, jeg fikk jo en lilla en i forsinket bursdagsgave den 24 oktober, den har enda ikke fått vann, huff, jeg er ikke flink med planter! *♥*

    SvarSlett