Sider

søndag 15. september 2013

En vakker gave!

 Vakre blomster fra gode venner.
I anledning lille Majas ankomst,,og vi ble
 mormor og besten ,fikk vi lov
å nyte denne skjønne  dekorasjonen.


 Dagene har gått helt ifra meg,,her på bloggen har det vært 
stille i aldri så lang tid,,,sukk!!


 Vi pusser opp det siste soverommet,maler tak,legger nytt gulv og
veggene får panelplater.
Så dagene flyr.

20 september(min bursdag) får vi besøk av vårt lille barnebarn
for første gang.Da skal hun ut å fly for første gang.
Gjett om vi er spente og gleder oss.
Så rommet mååå bli ferdig til fredag.


Bilder av rommet kommer etterhvert.
Gleder meg til å style og innrede ,he,he,

Ha en fortsatt nydelig søndag.
Du må slappe av og kose deg.


 Arkitektens trøst er en stor trøst,he,he!

Et vell av en brudeslør aktig
sky ønsker deg velkommen 
til oss.
Goe klem
fra 
Sol

21 kommentarer:

  1. For en flott dekorasjon dere har fått.
    Herlig. Arkitektens trøst er jo
    kjempefin. For et vell av blomster
    som overøser inngangspartiet.
    Så koselig å få besøk av det skjønne barnebarnet.
    Heldige dere.
    Gleder meg til å se gjesterommet
    Ha ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig blomsterbukett!! For en glede å få noe slikt:-) Og klatreplanten ved inngangen deres er virkelig imponerende!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med det lille nurket:)
    Flott flott bukett du fikk i den forbindelsen:)
    WOW for et syn arkitektens trøst er hos dere!!!
    Jeg er på jakt etter klatreplanter,men har aldri prøvd denne i hagen min,nå fikk jeg jammen lyst til å anskaffe meg den:)
    Ønsker deg en ny flott uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Det var en fin blomdekoration ni har fått!!!
    Jag förstår att du glädjer dig över att få fira din födelsedag samman med det lilla barnbarnet.
    Kanske du lyckas knipsa någon bild på er två?
    Det ska bli spännande att få se gästrummet,det blir säkert jättefint...
    Ingången till er är ju alldeles sagolik med den underbara "Arkitektens tröst"!!!
    En sådan skulle jag gärna vilja ha!!!
    Önskar dig en fin start på en ny vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. For en skjønn bukett.<3

    SvarSlett
  6. Hei på deg :) både buketten og inngangen deres var bare så nydelig. Tusen Takk for titten i din koselige blogg :) Klem Ann-Christin

    SvarSlett