Sider

torsdag 6. desember 2012

Trollhassel i vårt hus♥

 Var så heldig å få hente trollhassel i dag,og det er så dekorativt
å pynte med disse krøllete greinene.
Denne står på kjøkken i
 en gammel brun krukke jeg har arvet av mormor.
 
 Pyntet dem med hjemmelagde kremmerhus,og små lysglass.
De store konglekulene og stjernen kjøpte jeg på Kids.

 Så ble det nok greiner til en gardin til stuen og.
Pyntet med små tovede ullhjerter jeg lagde i fjor,og småkuler
og stjerner i fattigmanns sølv.
 
 Det ble så fint ♥
Enkelt og reint.


 I går var jeg på Ikea og handlet julegave til meg fra mannen.
Tenkte det var like greit å legge det på nå.Det er så kaldt for tiden,
og det teppet vi hadde fra før var så tynt. 
Så kan vi kose oss med det i adventstiden.
 
Deilig å trø på dette herlige flossete teppet,
 
og så passet det perfekt til det nye gulvet.
Herlig linfarge.
Tusen takk,,snille mannen!
 


Stuen i adventstemning

Og ute er det den blå timen
 
Ha en fin kveld
Klem
fra Sol

17 kommentarer:

  1. Kjempeflott med vrihassel!
    jeg bruker å ha en stor gren over spiseboret...så koselig..da blir det jul:)

    SvarSlett
  2. Nydelig hjem du har! Trollhassel er bare så fint! Ble veldig fint med det rundt vinduet ditt! Ikke vært på besøk hos deg før og kommer veldig snart tilbake, legger meg til deg!

    Velkommen på julebesøk hos meg også!

    Mvh jeanette

    SvarSlett
  3. Såå dekorativt og fint med de grenene over vinduet.. hmm, kanskje jeg må "stjele" ideen - har så stooore vinduer i stuen så kunne vært fint med litt pynt der :D

    Ha en fin adventshelg,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  4. Du har det jo bare så koselig å lekkert.
    Kjempe koselig med de grenene over vindu og oppi potta.
    Er moro å kunne henge masse dill og pynt rundt forbi :)

    Ønsker deg en god helg! klem :)

    SvarSlett
  5. Så flott det teppet var. Passa jo kjempefint hos deg.
    De greinene var kjempefine. Så koselig med de rundt vinduet.
    Det ble en herlig julestemning hos deg.
    Ønsker deg ei herlig førjulshelg :)

    SvarSlett
  6. Så FANTASTISKT bra det blev,Sol!!!
    Var får du alla briljanta ideer ifrån???
    Bilden med den "Blå Timmen" är helt oslagbar!!!
    Och fin julgåva du fått av "Katthultaren"...
    Nu får ni kosa er i julstämningen!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Det er så dekorativt med trollhassel, og dine var jo virkelig store også;o) Ønsker deg fortsatt en fin førjulstid. Varm klem fra Maliva

    SvarSlett