Sider

lørdag 15. desember 2012

Bokstavelig talt,,,levert på døren♥

 Her på vestlandet har vi hatt en skikkelig 
advents storm.
Små greiner fra bjørkeskogen overfor huset ble strødd rundt på tomten,
og jeg kunne bare gå rett utenfor døra og plukke opp materialet
til dette hjertet.
Bokstavelig talt,,,levert på døren
 
 Herlig med et rustikk innslag i julepynten.
En spennende kveld i går,Skulle sende alle tre ungene+faren avgårde
med fly til Oslo i stormen.De fikk 5 timers ventetid på Sola.
En tankbil klarte å krasje med flyet de skulle reise med.
Stakkars,,,stusslig å vente hele kvelden på en flyplass.Spesielt spennende fordi de
skulle videre til Israel og måtte til Oslo i går for å nå flyet dit i dagmorges.
Heldigvis gikk alt bra ,og jeg fikk melding om at de var kommet frem..
   
 Har hoppet i det,og tatt vaskerommryddingen
i dag,med god hjelp av mannen.
Utrolig hvordan en ellers ryddig og nøye person ,he,he...
kan sleppe over et rom på den måten.Men etter diverse søppelsekker med 
diverse unødvendigheter,,,og endel forflyttnig til boden,fremstod
vaskerommet som ca 10 kvadrat større,,he,he.
Deilig`!
 
 
 I kveld går tankene til USA og de pårørende etter
enda en tragedie der unger er uskyldige offer.
Håper våpenloven deres snart blir tatt opp til vurdering,,
Det er klart at lett tilgang til våpen utgjør en større trussel.
Selvfølgelig,tragedier skjer jo uansett,der forrykte sinn har
våpen i hånd.
 
 

 
En fin kveld 
til alle.
Klem
 

3 kommentarer:

  1. Godt at dine kjære kom seg vel avgårde til slutt.
    Dere har virkelig hatt et forrykende vær der vest i det siste. Et koelig hjerte kom det nå utav det. Ikke værst det. Flott var det.
    Alltid godt å få ryddet opp i ting som har hopet seg opp. Jeg har et arbeidsrom som må tas snart.
    Ønsker deg ei herlig førjulsuke :)

    SvarSlett
  2. Så flott hjerte!..og kjekt når materiale blir lever slik:)
    Huff for et vær dere har..godt det gikk bra med de som skulle ut å reise:)

    SvarSlett
  3. Hva skjer her?
    Jeg har fått kommentarene som ligger her i
    min mailboks?
    in egen reagerte jeg ikke så
    veldig på, men den fra Inger Marie var det jo
    litt rart at jeg skulle få?

    SvarSlett