Sider

torsdag 12. desember 2013

Snø på et fat!

 I år ble sviblene slik.

Jeg pakket dem inn i mose,og et bark hjerte.
Siden snøen sviktet,ble det kunstig snø på fatet.



 Stemning fra stuen.
Lyslyktene fra Shishi,,er jeg veldig glad i.
Duken kjøpte jeg i fjor,,♥

I dag blir det en bytur,nødvendige ærend.
Kjøkkenviften har gjort sitt,,,og må skiftes.
Skal bli deilig,,gørr lei av dårlig avsug,,og bråk,,,!

Så blir det ny vask på badet,,,den gamle er sprukket,
og batteriet har bare kaldt vann.
Så på høg tid å gjøre noe med det og.



Da får jeg svinge meg rundt!

Håper dere får en fin dag,
i dag er 
en glitrende mulighet til å 
skape gode minner.

Skap deg et pusterom!
Senk skuldrene
og 
kos deg
Klem


11 kommentarer:

  1. Dolcissime atmosfere!Buon Natale!Rosetta

    SvarSlett
  2. Herlig julestemning hos deg!

    Ønsker deg en fin dag og fortsatt fin førjulstid.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  3. Nydelig dekorasjon med svibler.
    Koselig å drive med blomster.
    Flott kveld til deg .)

    SvarSlett
  4. Så flott det, og da gav meg en kjempeide for jeg har nettopp fått i hus kunstig snø...
    (det ser ut til at kunstig snø er det eneste slaget vi får, men vi håper...)

    Ha en fin dag.
    klem

    SvarSlett