Sider

torsdag 5. desember 2013

5. Desember ♥

En grå vindfull dag,,♥
Men ypperlig til inne kos og pynting.
Vi har vært ute og sikret løse gjenstander,
etter oppfordring fra værvarslerne.
En storm er visst på veg.

 Advents pynten blir enklere og enklere!
Det gamle sølvfatet etter bestemor,kongler,trollhassel
juletrekuler og litt glasspynt.
Tallene på lysene er enkelt festet med en pigg bakpå.

 Stemning


 Ett lite utsnitt fra den gamle døra!
Pynten variere hvert år,,,i år,enkelt og naturlig.


Jul i kjøkkensenga
 Juleputene er nye,,de kjøpte jeg på salg i fjor på 
Kremmerhuset,,,minst mulig rødt,,he,he!

Her slapper vi av,og nyter en kopp gløgg.
Er det beste med hele kjøkkenet denne senga!!

I dag blir det ettermiddags jobb,
så litt må gjøres før jeg går.



  Her er kransen min
på framsiden av "Preikestolen"

                              Dette er et lokalt menighetsblad 
                             for Strand,Forsand og Hjelmeland.



                                    Det ble en flott artikkel!
Flinke Yvonne Langeland Meltveit!

           Jeg ble intervjuet angående advents feiringen vår



             Stas å komme i "Bladet"!


                                        ♥
  Nå nærmer stormen seg!
Ryktene går om at Forsand brua blir stengt.
Så jeg kommer meg visst ikke på jobb i ettermiddag.
Det haggler og blåser noe helt enormt.
Skikkelig ekstrem vær.

Kos dokker inne,alle fine
goe bloggere og dere som
stikker innom.

Goe klem
fra
Sol



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar