Sider

søndag 8. desember 2013

Bark♥

 Trenden er røffere og mer natur nå!
Ikke så romantisk og sart som for etpar år siden.
Jeg knyttet et stykke bjørke bark,,som jeg fant i ved kurven,
rund staken,,,det ble litt annerledes og koselig.

 Enkelt pyntet på kjøkkenbordet.
Akkurat nå ser det sånn ut,,men jeg skifter stadig pynt
på dette fatet,som jeg kjøpte på Ellos home.
Duken er fra Kremmerhuset 

 Hjemmelaget julehjerte.
Dette sydde jeg av linstoff,og brukte strykepapir
i skriveren,printet ut koselige nostalgiske bilder.
Med litt blonde ble det ganske søtt.



♥Min favoritt♥

Fantastiske juleblomster disse
julerosene.
De trives godt i kjøkkenvinduet.
Jeg klipper alltid av mesteparten av bladene.
Da kommer knoppene så fint opp.

 Enkelt julepytet på kjøkkenet!
En liten tuch off red!



En stille rolig søndag.
Så kom mildværet,,sukkk!!
Det regner og den skjønne hvite snøen
er snart en saga blott!

Litt baking blir det i dag og.
Det ble to sorter i går.
Ha en fin
8.Desember

Klem
fra
Sol

5 kommentarer:

  1. A casa tua è tutta una dolcezza!Belli i fiori di Natale!Baci,buona domenica,Rosetta

    SvarSlett
  2. Så koselig førjulspynt hos deg! Lurt å knytte litt bark rund lysestaken:-) Jeg likte veldig godt den vakre kransen din! Ha en fortsatt fin adventssøndag!

    SvarSlett
  3. Veldig koselig hos deg.
    Bark er flott å bruke som pynt inne.

    Ha en fin søndag.
    klem

    SvarSlett
  4. HER VAR DET FLOTT
    FLINKE DU
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett