Sider

onsdag 17. november 2010

Advent stjerne eller julestjerne?

Vi fikk inn disse julestjernene i butikken i går.Jeg syns de var nydelige.
Kan ikke like røde julestjerner jeg,så hvorfor ikke en adventstjerne?
De fikk ikke være med hjem enda,men kanskje litt senere?



Farvene ble ganske identiske med de virkelige.


Alle sammen må ha en fin dag!

Et lite lyspunkt?

Jeg har møtt mange smarte menn
med dumme koner.
Men nesten aldri en smart kvinne
med en dum mann.
          Erica Jong



Store onsdagsklem fra Sol

Husk å melde dere på Giveawayen!

Klikk på bildet øverst på høyre side og få info.

5 kommentarer:

  1. I dag fant jeg en flott blogg. Har ikke vært hos deg før tror jeg. Lenker og følger;-)
    Lilla julestjerner. Ja takk;-))
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Å, så fantastisk med lilla julestjerner! En av mine favorittfarger og helt perfekt nå i adventstiden da. Håper jeg finner sånne i en butikk i nærheten av meg også!
    Ønsker deg en fin kveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Lilla er jo nydelig , da.
    Men det spørs om jeg ikke syns
    bildene er finest ;)
    Det blir nok hvitt her
    når det gjelder julestjerner:)

    Klemmmmm...:)

    SvarSlett
  4. Ha ha... nå måtte eg le !
    Eg klare jo ikkje dy meg,
    vettu ;)

    SvarSlett
  5. Nydelige julestjerner og stemningsfulle bilder!!
    Håper kvelden din har vært skjønn.
    Goklem Marie :)

    SvarSlett