Sider

tirsdag 2. november 2010

Engeline er det nærmeste vi kommer jul ennå her i Livets hage!

i

Engeline hadde mange søsken i fjor,men de ble gitt bort til hjem der de lovde å ta godt vare på englebarna!
Engeline har fått lov å komme fram fra glemselen,men vi holder igjen enda her i Livets hage.
Solstrålå har så mer enn nok med nisser og dverger,engler og julekuler på jobben enda,at behovet er dekket og vel så det!Så her blir det nok bare litt forsiktig pynting til første advent!Men Solstrålemannen blir  vel like frustrert i år og over Solstrålå sin lite røde jul!Å pynte med rødt er en sann pine for Solstrålå.Solstrålemannen har fått tilbudet om å få boltre seg på loftstua med nisser og dverger,røde juleløpere med dumpapper og ellers alt som han mener er jul,men har hittil takket nei til tilbudet.Han tror i sannhet ikke at Solstrålå klarer å holde fingrene fra fatet,og la være å style bort julen hans!!





Så gjenstår det å se om Engeline får noen søstre i år som Solstrålemammaen er begynt på jobb,og må offre tid og krefter på å lage jul for Strand,og Forsandbuene .
Tiden vil vise!Men egentlig er det ikke værst å være enebarn heller i disse tider.









 Ønsker leserne mine en fin kveld!
Nå skal jeg avgårde å være kreativ med en venninne.
Så vi får se om det blir noe å blogge om i morgen!!
  So long!
Vi snakkes senere!
Tirsdagsklem fra Sol

1 kommentar:

  1. Heisann!!
    Engeline så virkelig ut til å ha det bra alene..men jeg føler vel på meg at hun ikke forblir enebarn..
    Skjønner at du har mer enn nok på jobben..men med ditt tempo så er jeg skråsikker på at det blir nok pyntet og laget det ene penere enn det andre!!! Syns du er modig som overlater loftspyntingen til solstrålemannen..han burde så absolutt ta utfordringen...tenk å få frie tøyler!! eller kanskje han ikke får det???
    Helt enig med deg kjære venn..selv om det sies at rødt er inn..er ikke særlig begeistret jeg heller .. <store klem fra meg!!!!!!!!!!

    SvarSlett