Sider

fredag 19. november 2010

Jeg holder stand enda!


Enda har ikke julen klart å trenge seg inn i Livets hage!Vi holder stand til advent,tror jeg!!
Men det stod to hvite svibler og tryglet om å få bli med hjem fra jobben i går.
Men nei!!
Men kanskje jeg gir etter i dag?Vi får se!
Lørdag blir det  15 årsdag  i Livets Hage,med høg pizza faktor og cola!!
Først får jeg komme meg på jobb i dag,og så blir det vell litt kakebaking når jeg kommer hjem.
Ikke kaker i flertall,for det er kun sjokoladekake som teller!

Bare litt bilder fra Livets Hage på en fredag!!














                                                Gamle apoteker bokser fra Antikkbutikken på Jørpeland.













                                                       Håndarbeidskorga mi!









Ønsker dere alle en fin fredag.Nå er det helg igjen!
Ukene bare flyr!!
Fredagens lyspunkt:
For noen mennesker var det viktigste av alt,å ha rett!
På deres gravsten skal det stå: Hva sa jeg!
                                                                  ukjent


Store fredagsklem fra Sol

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye ...du vant 1 premien her hos meg og så fort jeg får adressen din kommer den hjemmelagese puten med teksten home sweet home i posten til deg :o)

    Du kan sende den på min mail: z-ba@online.no

    STOR klem fra Babsy

    SvarSlett
  2. Hei! Og tusen takk for koselig hilsen!:) Veldig gøy at du vil være med i giveawayen min!

    Ønsker deg en god helg!
    klem fra June

    SvarSlett
  3. Gratulerer med gevinst hos Babsy! Ser ut til at vinnerlykken smitter ;) *♥*

    SvarSlett