Sider

lørdag 16. oktober 2010

Noe nytt på gang (...en..) !




                                              
 
                                       









På hylla henger yndlings planten min,Ceropegia.
Disse er lagd av avleggere fra den store planten min.








Utsnitt fra hylla på gangen.
Dette serviset har jeg arvet etter mamma.
Rosa ,blått,lysgrønt,og gult er det i .Mangler noen deler,så jeg tråler
 antikk butikker og loppis for å finne the missing link!


                                       Litt fornyelse må vi bloggedamer tillate oss
                                     Her er det gangen som har fått litt ny pynt.
                           Legg merke til det nydelige korset .
                            Det var en gave fra goe venner.
                            Solstrålå har vært bittelitt ute med kvitmalingen,
                           men gullet skinner fint igjennom.
                         Måtte jo passe til Jesus figuren nedenfor.
                          Syns det ble fint jeg!
                         Kransen er av eukaluptus blader.








                                     Teksten er litt i hytt og vær,men dere får se på bildene!









Før fornyelsen!











Jeg har fått nytt sjal av de flotte kolegaene mine

til bursdagen min + det fine skiltet som henger under speilet.
Lucky meee1!







Nye puter og trekk i benken


 





Sommerputer









  

Den fine Jesus figuren,tar imot gjestene i gangen,
syns det er symbolsk på vårt hjem.




Før fornyelsen.

 







                                                 Elsker før og etter bilder jeg!!





                                                      Nydelig kors fra I og A.Tusen takk!
                                   

                                



                                          





Nærbilde av den fine skiltet.,kjøpt på Blomsterstua






Brukt funn på Freetex











Litt bilder fra gangen vår!


Kos dere videre!!


Solstrålå!


























4 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har! Legger meg til som føkger jeg om det ikke gjør noe?? ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann, og tusen takk for koselig kommentar fra deg, det varmet!! Nydelig bilder du viser:-) Ønsker deg en flott dag videre..klem Stinemor...

    SvarSlett
  3. Hei Sol! Veldig hyggelig å se at du er innom meg i ny og ne!

    Så kjekkt innlegg. Utrolig gøy med forandring, og den benken du har i gangen var bare helt nydelig! Jeg skulle sååå ønske jeg hadde plass til en slik benk i min gang.

    Når jeg ser gangen din får jeg lyst til å male veggene her hjemme. Alt kommer jo så mye bedre frem når veggene er ordentlig hvite. Mine er mer krem. Varmt er det men mer stilrent med hvitevegger.. hmm mannen får vel hetta hvis jeg begynner å snakke om å male om alle veggene våre allerede ;)

    Søndagsklem fra Renate

    SvarSlett