Sider

torsdag 14. oktober 2010

Nå er vi igang ooiiiiyy!!

Graveren har gjort en god innsats,
det er blitt en stor forandring ute.Skal ta bilder i morgen.
Heftig med en svær graver ti centimeter fra husveggen!Han er virkelig flink!
Så nå har vi deilig singel utenfor,og en slakk veg opp mot huset istedet for den bratte skråningen vi har spunnet i nå i tre år!!



Jeg har jobbet som en helt i hele dag,
skuffla singel og raka som bare det!
Så nå skal det bli deilig med et varmt godt bad!Tenne lys,og kjenne virkningen av det
deilige badesaltet fra Sæbeverkstedet.

Finnes det noe bedre?

Ha en kjempe fin kveld alle flinke  flittige
bloggere i Bloggeland!


Store torsdagsklem 
Solstrålå!

3 kommentarer:

  1. Så bra:) Nydelige bilder:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Flinke du e mammen min <3 :)

    SvarSlett
  3. Så deilig det hørtes ut med et varmt bad. Som jeg gleder meg til vi skal få nytt bad med badekar!!
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Håper helgen din blir fiiin.
    Goklem Marie :)

    SvarSlett