Sider

lørdag 23. oktober 2010

Blå eleganse!

Vi har levert minsten på flyplassen ,og han er kommet vel fram i Spania.har vi sett via facebook!
Siden vi allerede var på bysida,var ikke veien ut til Kvadrat senteret lang!
Jeg har fortsatt noen gavekort fra bursdagen,deriblant et på Kvadrat.
Dermed entret jeg kjøpesenteret med friskt mot,med solstrålemannen på slep da!
Men gubba for et kaos,det var stor innvasjon av folk som skulle gjøre kupp.
På store plakater stod det kuppdager!!
Off! Jeg liker ikke sånne folkevandringer gjennom ganger,med poser og pakkenelliker,så vi søkte
ly inn på Kremmerhuset,en koselig liten butikk med alt hva hjertet kan begjære til en rimelig peng.
Men der var det flere som hadde funnet "ly"!
For å gjøre en kassakø historie kort endte jeg opp med fire sett av dette nydelige serviset,
hint,hint unger!!Ønsker meg flere sett til Jul!!





Syns det er helt nydelig jeg!!Skal prøvekjøre det i morgen,da venter vi kaffegjester.
Ja de små gledene i livet kan være et pent servise,men og mye annet.
Har fått noen dumme bemerkninger om å blogge om krukker og kar jeg har kjøpt,
men vi her i Bloggeland forstår hverandre!!
Det kan virke paradoksalt å sitte her å skrive om slike overfladiske ting,når livet rundt er
skikkelig beintøft.
Men dette er mitt lille fristed der jeg kan våge å fortelle om slike smågleder .
Kunne fortalt om alvorlig sykdom og triste ting i familien,
men det velger jeg å holde utenfor .


Nå ble det et innlegg til i kveld!
Jeg er så ivrig med bloggingen!
Men det vil vel dabbe litt av etterhvert tenker jeg.
Er fersking enda jeg vettu!
Med bare en måned på "baken" som vi sier!

Ha en fortsatt god og fredelig kveld!
Store klem fra Solstrålå!



8 kommentarer:

  1. Så vakkert servise:) Du har en så fin blogg!! Vi elsker dine vakre ting, dine fine innlegg, og kommentarene dine fulle av varme ord:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Det var et utrolig vakkert servise :) Liker sånn stil :) Fin blogg du har også!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Kjære deg.

    Serviset var nyyydelig !

    Mht bloggingen , er det tydelig at du har funnet noe du virkelig koser deg med. Vi trenger alle våre små friminutt og dette er et av dine.
    Vi andre koser oss med dine vakre bilder og koselige ord !
    Stor klem til deg <3

    SvarSlett
  4. Dette serviset fra kremmerhuset er så fint....men så er jeg spesielt glad i blå og hvit porselen da :o)
    Ikke bry deg om negative bemerkninger.....be dem heller la være å lese dine innlegg da!!
    Får avogtil noen jeg også.....men da svarer jeg også!!

    Ha en fin søndag....og takk for titten :o)

    SvarSlett
  5. Serviset var nydelig og jeg håper de tar hintet om at du ønsker deg flere ;-)

    Å blogge blir litt som å skrive en nøytral dagbok, man deler ikke alt. Hva man velger å skrive om er opp til en selv og ingen andre tenker jeg ;-D
    De negative bør egentlig bare fortsette til neste blogg, med mindre man ber om at de faktisk sier det de mener;-D
    Stå på og gjør det du føler er best for deg!

    Klemmer fra Grete

    SvarSlett
  6. Oi, glemte å si at det var koselig å se at du har lagt deg til som føler hos meg ;-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg er også enig i at dette serviset var veldig fint!! Veldig koselig! Regner med at "prøvekjøringa" gikk utmerket :) Jeg er glad du (og mange andre!) knipser bilder av slike små gleder og ting, og deler det her inne i blogg-verden!!! *liker*

    SvarSlett
  8. Jeg får ikke til å legge meg til som følger nå, men jeg kommer tilbake! ;)

    SvarSlett