Sider

torsdag 28. oktober 2010

Awardenes tid er ei forbi!



Tenk jeg har fått min første award!
Tusen takk,snille Ingunn med den nydlige bloggen Hverdagsperler!http://perlehumor.blogspot.com
Den er verdt et besøk!
Så var det oppfordringen  jeg fikk:

Skriv om tre ting som gjør deg glad!



  1. Å ha ungene mine hjemme,og få stulle litt ekstra med dem,siden de bor borte på hybel.Vite at de har det godt og trives der de er.
  2. Kunne gjøre noe for noen ,som gjør dagen litt bedre for dem!
  3. Nyte en deilig kopp te sammen med min kjære,og se på utsikten fra stuevinduet vårt!


Aldeles dagligdagse enkle gleder,men dog!
Det er masse å glede seg over,men nå var det de tre
som falt meg inn i øyeblikket.

I går var  Yve og jeg veldig kreative,selv om vi egentlig var veldig trøtte i utgangspunktet.
Fiskesuppe virker slik på meg,hi,hi!
Men det er rart med det,når en setter i gang så kommer "Ånden " over oss.
Har jo vist pongpongene,og her kommer bilder av lampeskjermen til Yve.
Den limte vi servietter på med decopage lim.



Slik så den ut før vi begynte,helt enkel slett lampeskjerm





Og sånn ble den etterpå,og så reiste en stolt Yve hjem med ny lampeskjerm!


                      


Men nå er det langt på dag,og jeg må se til å få gjort noe nyttig!
Ha en fin dag da alle sammen !
Store torsdags klem fra Sol

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med award Sol, vel fortjent! Jeg fikk den nylig jeg også, koselig ;) Du har en utrolig nydelig blogg ♥ Har prøvd flere ganger å legge meg til som følger, men den vil ikke.. Prøver igjen senere ;) Så flinke dere er, veldig mye fint dere har laget! Ha en fin kveld ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  2. Glemte visst å si at du skulle legge ut ditt fineste bilde også..
    og at du skulle gi awarden videretil tre stk....sånn er det å være grønn....eller blond, eller rett og slett nybegynner ;)

    KLEM...

    SvarSlett