Sider

mandag 11. oktober 2010

En lysende mandag!!

Velkommen inn i en lysende Livets hage!

Noen av alle lyktene mine her i Livets hage.
Nå har jeg vært på Ikea og hamstet 
 hvite kubbelys og t-lys.
Så nå er jeg beredt til mørke høstkvelder.





Liker så godt den enkle stilen på denne.




Denne lille lykta var knallblank da jeg kjøpte den.
Det likte jeg ikke så godt,
så den har stått ute og rustet i sommer.
Mye bedre!!
Nykomlingen i lyktefamilien er dette sinkhuset!
Elsker det!!


                                              
                                              Denne lykta står på kjøkkenhylla,
                                             den er så romantisk atte!!!                                        






Utelykta mi.Oi,lyset har smelta i sola.
Lykta er kjøpt på Ikea.

Mindre utgave av den store lykta.





Billig lykt kjøpt på Rimi,men har stått ute og
fått den rette looken!!



Glasset knuste,så jeg satte inn et norgesglass!






                                                   Se det nydelige glittrende lysskinnet!






                                                         Så koselig!






Denne har jeg planer om å male hvit!( bombe??)



Denne lykta var og glasset knust i,
så det ble et norgesglass i denne og

Ha en fortsatt lys og trivelig
mandag,gleder meg til det blir
mørkt!Da lyser det i Livets hage!
      
       Vi sees vel snart igjen!
       Klem fra Solstrålå!


1 kommentar:

  1. Såååå fine ting:) Heldige deg! Du har det sååå fint altså:)

    Klem:)

    SvarSlett