Sider

torsdag 21. oktober 2010

Bordpynt!




God morgen til alle som stikker innom!



I dag har jeg pynta litt på bordet,siden det blir damebesøk i kveld.
Man tager hva man haver!
Jeg var ute i hagen og henta inn hortensia i går,og det var nok lurt,
for i natt kom frosten.
Så noen klokker fra orkideplanten,litt eføyranker,og noen umodne tomater.
Vips,en fin dekorasjon til festbordet!!
Lignet jeg på Blomster Finn nå??
 Ha en fin dag da alle dere flittige flinke ,som haster avgårde til hverdagens mas og jag!
Husk ;nyt dagen da!!






         Klem fra Sol

8 kommentarer:

  1. Nydelig , nydelig !
    Jeg skal ha forening så det blir nok litt hortensia og eføypynt her også...
    Jeg har av alle ting kjøpt brune stearinlys..får se om jeg bruker dem, de passer jo godt til interiøret forøvrig.
    Jeg likte forresten godt ommøbleringen din på kjøkkenet.For en deilig kosekrok !
    Ha en flott dag og kos deg i kveld.. KLEM <3

    SvarSlett
  2. Hei du:)

    Så mye du blogger:) Det er bra!! Nydelig bordpynt:) Så flink du er!! Skikkelig kreativ:) Kos deg i kveld:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei hei
    så flott... ser ikke ut som svirrevipp man tager for meg. syntes dette var veldig fint jeg.
    håper dere får en koselig kveld :)
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg i dag.

    Så fin blogg du har; flotte bilder! Nydelig dekorasjon, du har sans for vakre komposisjoner, ser jeg.

    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  5. Virkelig nydelig dekorasjon!!!
    Veldig kreativt og Hortensia er bare
    så skjønt!!
    Nyyyt kvelden og kos deg så masse
    med damene :)
    Goklem Marie

    SvarSlett
  6. Så gøy du ville legge deg til som følger av bloggen min med taler og vitnesbyrd !!! :))))

    SvarSlett
  7. Å nei du jeg misforstod du hadde ikke lagt deg til som følger hehehe, men du er hjertelig velkomme til det hvis du vil da hehehe .)))

    SvarSlett
  8. Why viewers still use to read news papers when in this technological world everything is available on web?
    My web page - hookah bar Orlando

    SvarSlett