Sider

torsdag 1. september 2011

Litt nytt på gangen!

 Var litt i pyntemodus i dag!
Så det ble litt nytt på kommoden på gangen!
Disse to herlige t-lysholderne fant jeg på gjenbruk.
Nellikene har jeg utenfor på trappa.


 Glasset i lykta er et norgesglass!Det opprinnelige glasset knuste,
og hell i uhell,,,norgesglass ble løsningen!



 Her har jeg prøvet med et annet skilt bakerst.
De gamle bøkene fant jeg netopp på gjenbruken,,,,,såååå fine!
Skikkelig gamle bøker !


 Helt fra 1877,tenk det da!

Herlig gammel skrift!
Er spesielt med gamle bøker syns jeg!
Så var det torsdag!
1.September.
Snart helg igjen!
Ønsker dere som stikker innom
en fin dag!
Velkommen til nye følgere som 
har kommet til de siste dagene!
Goe klem fra Sol


13 kommentarer:

  1. Hei koselig at du var innom meg på bloggen, så fint du har fått det i gangen, jeg elsker sink.

    Ja det er rart at jenta mi har flyttet så langt, og så i 6 år.
    Men vi treffes nok en del, greit med fly.

    Klem ha en fantastisk dag.

    SvarSlett
  2. Bellissimi accostamenti di oggetti dolci!Baci,Rosetta

    SvarSlett
  3. Så koselig du har laget det !
    allid artig å pynte litt
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Så fint du har gjort det,Sol!!! Det är mysigt med tända ljus,nu när den mörka årstiden kommer smygande....C:a 3 månader till advent,hi,hihi!!!...Skulle gärna krypa upp i soffan, med en av de där gamla böckerna!!! Ha en skön och välsignad helg!!! Kram från Sverige!!!

    SvarSlett
  5. Heia
    Så kos!!!!!
    Eg tror eg må slutta å gå på gjenbruk, begynner å bli trangt om plassen både på hytta og hjemme :-)
    For et vært...herlig.
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Så fint du har pynta.
    Det e koseligt å ha tid og ork te dilla litt.
    I dag har eg "bodd" ute...
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Tända ljus går alltid hem, det spride värme och frid. Jättefint du har dekorerat Sol. Önskar dig och familjen en trevlig och skön helg. Goe klem tillbaka från Vanja!

    SvarSlett
  8. Så fine stemningsbilder hos deg!
    Stilig den norgesglasslykten, smart:)
    Go helg til deg, klem Hanne

    SvarSlett
  9. Flotte bilder og kjekt å se hvor fint du fikser alt til..
    Du kan det du,alltid så koselig stemning.
    Nydelig vær i dag,her har dagen blitt tilbragt utendørs.
    Ønsker deg en fin helg SOL!
    Klemmer fra Anne

    SvarSlett
  10. Flotte billeder. Jeg er også vild med gamle bøger. Samler på dem, og har dem stående i skabe og reoler. Nogle gange tænker jeg på min stakkels mand *GRINER*

    Hav en dejlig helg

    SvarSlett
  11. Så flott det ble i gangen. Det er alltid artig å sette fram litt ny pynt. Flott bruk av norgesglasset. Er så glad i dem, og i gamle bøker. Det var noen prakteksemplar du hadde fått tak i. Så koselig at du vil være med på giveawayen min. :-) Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  12. Kjempeflott pyntet her hos deg ღ
    og skjønne lysestaker du har fått
    deg ღ Likte også veldig godt
    skiltet ditt, og norgesglasset!
    Ønsker deg en flott helg, klem
    fra Mette

    SvarSlett
  13. Koselig pynt i gangen din sol!
    Er også så glad i gamle bøker med sine fine patina :o)
    Norgesglasset gjorde jo absolutt nytten :o)
    fine saker du viser i innlegget under her også.....jeg har nettopp solgt en potetskål i mønsteret !
    Koselig mønster men jeg holder på å rydde ut en del :o)

    ha en fin lørdagskveld

    SvarSlett