Sider

onsdag 28. september 2011

Blir det et år til tro?



Tenk jeg har blogget i
et år!




 Dette var den første headeren jeg lagde til bloggen

Glemmer ikke hvor stolt jeg var at jeg hadde fått til 
dette her,jeg som ikke var videre bevandret i dataverden.
Og fulgte ivrig med på statistikken,og besøkene.
Da jeg rundet 5000 feiret jeg med giveaway.
Nå har jeg blogget i 1 år!

Fått mange bloggevenner,og 140 følgere.
Besøkstallene er over 45.000
Syns det er flott jeg
og over veldene!



Da jeg begynte å blogge var det mange nostalgiske
blogger,Shabbychic ,blonder og engler var det
store.Men stilen har forandret seg,og nå heter mange 
av de samme bloggene "Landlig" istedet for
nostalgiske.Bare på dette ene året har ting forandret seg endel.



Stilen har blitt røffere hos de fleste,mer rustikk og
mindre blonder og englebilder.



Ser at jeg lar meg påvirke selv og til en mer rustikk stil.
Så får tiden vise hvor interiør stilen min ender.
Tror nok at den lyse landlige stilen er min for evig og alltid
men kanskje ikke så "søt" som tidligere?
Jeg liker begge deler og en blanding er kjempefint!

Så håper jeg at bloggelysten
 varer og at du blir med
videre!

Ønsker dere alle 
velkommen
inn i mitt 2 år
med bloggen
Blomster i Livets hage

Goe klem
fra 
Solstrålå

11 kommentarer:

  1. Hei, Ja blogg så lenge det gir deg glede. Takk for alt du deler med oss. klem Siv

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med 1 år! Stor jente!

    Er så koslelig å inn her og lese! Håper du kan være med på neste bloggtreff, så vi får sett deg i levande live!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1 års Jubileum!
    Så hyggelig at du har fått til bloggen din så fint, og at du har så mange lesere! Men det er jo ikke så rart, da..du har en veldig koselig blogg:o) Flinkingen;o)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med et år!!
    Jammen glad du begynte å blogge....og håper du fortsetter med det!!

    ha en fortsatt fin onsdag Sol

    p.s. fine headinger du viser....må visst ha hjelp for å få meg en jeg!

    SvarSlett
  5. Grattis på "ettårsdagen"!!! Tack för allt fint som du delar med dig av,Sol!!!.......Läste i tidningen att "det ska vara mer rustikt nu,jordnära färger och det vita ska bort,om man ska vara riktigt "inne".......men var och en ska ha det som man vill och trivs med,det går inte att hänga med i alla växlingarna..........Du får väl fira denna dagen med något extra gott till kaffet!!! Kram!!!

    SvarSlett
  6. Gratulere med 1 årsdagen! :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  7. gratulerer, klart du må fortsette sammen med oss..
    klem,magny :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med julbileum!
    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer ♥
    Ja, husker du ???
    Klart du ska blogge lenge enda.
    Bloggen din er så fin, og du tar de skjønneste bilder !
    Lykke til videre.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med bloggebursdagen :)

    Ja, trendene forrandrer seg,det skal være sikkert og visst!! Personlig tror jeg at jeg har funnet min stil - det romantiske ispedd de røffere detaljene :)

    Fortsatt fin kveld til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Kjære søte snille deg !
    GRATULERER !!!
    Så klart du skal fortsette,du som er til så stor glede og inspirasjon !
    Hadde det ikke vært for bloggingen så hadde jeg ikke blitt kjent med deg , noe jeg setter utrolig stor pris på !
    Tusen takk for alle fine ord du har lagt igjen hos meg i året som er gått !
    Og du tar bare de nydeligste bilder ...
    Lykke til i året som kommer !
    Ha en fin torsdag med sol og varme !
    klemmer fra Anne

    SvarSlett