Sider

tirsdag 20. september 2011

♥Bursdag i dag♥


I dag har jeg bursdag!!!
Og vet dere,vi blir ikke eldre,
men vi blir bare bedre!!

Kake i kjøleskapet,men først må jeg på jobb
og gjøre min plikt!!
Skal feire litt i kveld
Kaker og kaffe til de som vil ha!!

Blir flere bilder etterhvert.
                                                         Ole Brumm og Nasse Nøff sitter på et berg og ser utover havet.
                                                         Plutselig snur Nasse seg rundt og ser inn i øynene til Brumm, og begynner å gråte.
                                                        Brumm gir ham en varm klem og holder poten sin i poten hans.
                                                        Da spør Nasse; “Vil du alltid være glad i meg, Brumm?”
                                                         Brumm feller en liten tåre ned i havet, og sier:
                                                         “Nasse, den dagen du finner den tåren igjen, skal jeg slutte å være glad i deg" ♥




Ha en strålende dag!

Klem!

♥ 



17 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen, kjære venn <3
    Håper du får en fin dag på jobb og en koselig bursdagsfeiring.
    Stor klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen :)
    Håper du får en herlig dag med mange hilsner og gode venner som er glad i deg.
    Et herlig sitat av Brumm.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. ♥ gratulerer med dagen du vakre kvinne!

    Nyyyyyyyt dagen :)

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse med dagen, håper den blir fin og fylt med sol;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  5. Gratulerer masse med dagen:)))
    Ha en fin feiring.
    klem

    SvarSlett
  6. Et stort GRATTIS til deg!
    Kos deg på jobb, og ha en flott feiring i kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med dagen din vakre kvinne!!! har allerede hatt besøk av mannen din, håper gaven faller i smak :) ha en STRÅLENDE dag :)

    Klem fra GB

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med dagen! :):)
    Ønsker deg en flott dag.
    Bursdagsklem fra meg. <3

    SvarSlett
  9. heia.. gratulerer sååå myye med bursdag!! må dagen bli hyggelig fra ende til annen!
    klemmer fra magny

    SvarSlett
  10. Gratulerer masse med dagen!!
    Bare blir meir og meir gla i Nasse og Brumm. Mange flott sitater derfra!

    Feir med måte!!

    Klem

    SvarSlett
  11. Hurra for deg som fyller ditt år - ja deg vil vi gratulere ... håper du får en super dag og feiring.
    Så leit at du sliter med å komme inn hos meg. Jeg har fått ny url adresse og vet at dere får bare error opp på den gamle desverre. Vet at andre har løst problemet med å legge seg til som følger på nytt - da kommer du inn i riktig "urlbane" kjempekoslig om du fortsatt vil være en del av min verden.
    klem anita s

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen Solstråle. Håper det er mange som kommer på kaffe og få smakt kaka som står på vent.
    Kos deg hele dagem
    klem

    SvarSlett
  13. HJÄRTINNERLIGA GRATULATIONER PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Önskar dig en riktigt fin och bra dag!!!....Tack för Ole Brum och Nasse Nöff,den var så söt!!! Kramar ifrån Sverige!!!

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med dagen!
    Håper du får en super feiring i kveld.
    Klem T

    SvarSlett
  15. Önskar dig, ett stort grattis Sol. Hoppas din dag, blir oförglömlig. / Klem fra Småland!

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med dagen kjære deg !
    Håper du har hatt en fantastisk dag!
    Jeg kom nettopp inn døra etter en fin uke sammen med barn og barnebarn i Skien.
    Godt jeg rakk å gratulerer deg !
    Skal kose meg med de nyeste innlegga dine nå . Fiiin header !
    Bursdagsklem fra Anne

    SvarSlett