Sider

søndag 4. september 2011

Har ikke skjedd så mye annet enn,,,,,,,

Det er søndag,,,og det regner!!

Det har ikke skjedd så mye annet enn,,,,,
at jeg har kunnet stå opp,frisk og uthvilt,
har mine kjære rundt meg,mat i skapet, hus og bo i,
Fred i hjertet,og fred i sinn!
Skulle ønske alle hadde det
så godt!
Den eldste datteren  og kjæresten har vært 
hjemme fra Oslo,denne helga.
De fikk med seg Festivalen "Rått og Råte"
i Stavanger,med mange kjente artister.
Helst slik "som ungdommen likar"
Fortsatt fin søndag til dere!
Sol!

6 kommentarer:

  1. Ja, hva mer kan en ønske seg , enn at alle skal ha det de trenger ?
    Fine ord og bilder på en søndag.
    Tenker du har kost deg med besøk.
    Ha en fin søndag videre, kjære deg
    Klem :)

    SvarSlett
  2. God søndag til deg også!!

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Høres ut som en perfekt søndag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeviktig, en glemmer det i det daglige. Me har det jo kjempegodt i dette landet, så hva om regn..betyr jo egentlig ingenting :-)
    Stor god klem

    SvarSlett
  5. Så lustigt att vi har skrivit nästan samma sak idag,Sol!!!(Inne på min blogg Hilleborg),om tacksamheten att ha tak över huvudet,mat på bordet och en säng att sova i!!! Det är ju inte alla förunnat,tyvärr.......Här har varit solsken och varmt väder idag!!!...Men vi får väl in ert regn i morgon!!! Kram!!!

    SvarSlett
  6. Viktig å sette ord på de dagligdagse ting..vi har det godt,og trenger av og til å stoppe litt opp for å virkelig tenke over det.
    Høres ut som en fin helg hos deg!
    Fin header..jeg har glemt å si det hver gang..
    Stor klem Anne

    SvarSlett