Sider

lørdag 24. september 2011

Enda mer!!

 I går fikk jeg pakke i posten!
Jeg var så heldig å vinne Giveaway hos Jannes Kreative verden
Værstasjonen er på plass utenfor inngangs døren.
Så nå er det ingen tvil om værmeldingen her i
Livetshage.
Tusen takk
Janne!


Fikk denne fine lykten og den koselige
engelen av en god venninne.

Tusen takk!!
Travel helg!
Jobb og besøksheim.
Men vi koser oss!
Herlig lørdag med sommertemperatur!
Har vært ute i hagen og ryddet litt etter jeg kom
hjem fra jobb,
stor deilig i solen!
Klem!

Utsnitt av helgens brudebukett!




5 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært. Gøy med en slik værstasjon. :) Likte godt den hjertelykta du har fått av venninnen din også. :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer.
    Flott gave du vant :))
    Engelen var så skjønn.
    Nydelig brudebukett
    er det du som har laget den ?
    God helg i september.

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Godt pakken kom vel frem:)Håper bare snora holder seg loddrett lenge:))
    Nydelig lyslykt og engel - heldig du:)
    Du er virkelig en mester med brudebuketter...savner det yrket litt, men koser meg VELDIG der jeg er nå:)
    Ønsker deg en superflott helg Sol!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Det var da fælt så heldig du har vært da :)
    Men det har du fortjent etter alt det kjedelige vannet som jeg håper du har fått bukt med :)

    God natt og sov godt
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Så fine og koselige gaver du har fått !
    Både fra skjønne Janne og venninden din.
    Du fortjener det!
    Skjønn brudebukett.
    Ha en fin og koselig søndag!
    klemmer fra Anne

    SvarSlett