Sider

lørdag 10. september 2011

Gave til meg selv på forskudd!

 Herlig ramme  med knagger.
Fikk disse inn i butikken jeg jobber,og den passer helt perfekt
her i Livetshage!!

 Nå har gjestene noe koselig å se på

 på gjestetoalettet.


Siden jeg snart har bursdag,så sikret jeg meg en av disse skjønne rammene ;o)
for tenk hvis de ble utsolgt til da!!!!! ;o))).

Nå er det lørdagskvelden!
Vi har kosa oss med biff og herlig
tilbehør.
Litt sent men kjempegodt.

Solstrålemannen og Solstrålå
har hatt seg en kose tur til Stavanger og Sandnes i dag.
Bare tittet rundt, og kosa oss på kafe (to ganger),
og små shoppet litt her og der.
En fin dag!


Klem 
fra 
Sol


5 kommentarer:

  1. Berre MÅTTE ha denne ramma eg og ;)

    Den er nydeleg ♥

    SvarSlett
  2. Fornuftig!
    Og ramma var kjempefin.
    Hørtes kos ut med bytur.
    Vi var i Egersund i går....
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Her blir nok gjestene sittende både lenge og vel med noe så fint å se på !!
    Jammen godt du sikret deg en.. kjempefin!
    Kosa dok videre i helgå!!
    Goe klem

    SvarSlett
  4. Molto bello l'attaccapanni e un anticipo di "Buon compleanno!"Rosetta

    SvarSlett
  5. Rammen var nydelig,
    den hadde passet inn hos meg også, så nå må jeg se om det finnes her hos meg. :)
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett