Sider

fredag 17. oktober 2014

Juhu tilbake!!

                                            Har endelig fått skikk på
bloggen igjen.

Etter utallige forsøk,med å logge seg på og skrive innlegg,
lyktes det endelig.

Og her er jeg igjen,litt soverom denne gangen.



Naturfargene har overtatt.

Soverommet har fått en liten makeover.
Var så heldig å kjøpe sengesett på Ellos til 38,-
herlig,naturfarget i små rutet  lin/bomull 


Strikke putene er fra Ikea.
 Strikkeputer,oliventre,ny lysestake med gammel skjerm.
Drømmer om nye nattbord,,,er stadig på jakt,men har ikke 
funnet noen som jeg har falt for enda.





Naturlig med en grov kurv.

Praktisk  til ekstra puter og ellers ting en trenger
på soverommet


Merker at jeg har byttet stil.

Ikke så mye blonder og engler her lenger,Putene har nå fått dyremotiver.
De er nå strikket i grovt garn,,,,lin natur,,,ja i det hele tatt mer moderne landlig stil.
Fortsatt koselig og lun og litt romantisk,men mer avdempet.

Er det ikke rart hvordan vi
henger med disse  nye trendene.

Forandringen fryder jo,,,,men alt med måte syns nå jeg.
Her byttes det bare litt puter og noen pynteting forsvinner inn i skapet,
og andre kommer fram.

2010-2011
Glanstiden i romantikk

  Trenden ,,engle bilder,blonder,shabby chic,,og romantikk til 
fingerspissene,en koselig tid,,,jo det må jeg si.

Kjenner jeg liker å lese interiørblader fra den tiden,,,,
så romantikeren er nok rett under overflaten :O)



Reven er selvfølgelig på plass.
Herlig med innslag av naturens dyreliv :o)

Da ønsker jeg dere alle
en herlig helg,

spent på hvor mange av mine blogge venner som
fortsatt er her,og kommer på besøk.


Goe klem
fra 
Sol


24 kommentarer:

  1. Heisann
    Kjekt å se et innlegg hos deg igjen
    Koselig soverom du har med lune fine farger .
    Forandring fryder og kjekt å bytte litt ut iblant 😄

    SvarSlett
  2. Har savnet deg, så det var koselig å se et innlegg fra deg
    i kveld. Kjedelig med bloggproblemer. Håper du slipper mer
    av det fremover.
    Ja det er greit med litt forandring. Veldig fint på soverommet
    Nydelig sengesett.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Hjärtligt Välkommen tillbaka, kära Sol!
    Du har varit saknad!
    Det är jättefint i sovrummet, en stil som jag tycker väldigt mycket om!
    Tack för titten och ha en Välsignat God helg!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. Sååå moro at du er tilbake..har savnet deg veldig:)
    Kjempekoselig på soverommet, du er så flink!
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. Så koselig at dere stakk innom,,og ikke hadde glemt meg :O)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett