Sider

torsdag 29. september 2011

En helt perfekt dag!!

 Nye kopper fra Wisteria på Jørpeland!
Har lenge ønsket meg disse herlige rosa te koppene,
de var dyre,,,men jeg fortjente dem,,,,,hi,hi!!

I dag er det bursdag igjen i Livetshage!
Solstråle mannen fyller året!
Hurra!!!
Gratulerer såååå mye med dagen,min kjære♥


Oreo kake i kjøleskapet,som vi skal kose oss med
senere.Har ikke laget den før,,,,men tror den ble bra.
Fant denne flotte kaken hos Heidis øyeblikk!
Klikk på linken og finn oppskriften.


Ellers er fagfolk igang i kjelleren,og byggtørke
på plass.Skadene var ikke så galne som vi hadde
trodd,men sure penger uansett.
Egenandelen er dyr!

Men dette er en
 helt perfekt dag!
Nydelig vær!
Deilig temp!

Store klem fra
Solstrålå!



8 kommentarer:

  1. HURRA,HURRA,HURRA!!! Du får ge "Solstrålemannen" en riktigt stor födelsedagskram från Sverige!!!Önskar er allt GOTT och att ni får en underbart fin dag!!!.......(Och de där läckra thekopparna är du VÄL värd,Sol!!!)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen til mannen i huset :)
    Kaka så forresten kjempe god ut, har aldri laget den før men nå tror jeg kansje jeg skal prøve meg. Skikkelig kjedelig med høye egenandeler, jeg håper dere slipper dette igjen.

    Ønsker dere en super bursdag dag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Gratla SÅ mye til solstrålemannen !
    Kos dere med kaken ,den så bare deilig ut!
    Har aldri bakt den ,men den er jo god..
    Koppene fortjente du og de var aldeles lekre♥
    Nyt dagen sammen med din kjære !
    Klemmer fra Anne

    SvarSlett
  4. Gratulere til Solstrålemannen! Er sikker på at kaken vil smake fantastisk. Har prøvd den to ganger :)

    Nydelige kopper! Var på casa (?) party i går og siklet på noen som lignet. Ble ikke kjøp på meg..

    Godt det ordner seg i kjelleren! Egenandel er sure penger.

    Ha en fin dag med feiring. Klem :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen til selveste Solstrålemannen :)
    Koppene fortjente du så klart. De er supersøte og passer perfekt til deg ♥
    Kos dere med kake :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hurra for mannen din!!!
    De koppene var knallsøte,skulle gjerne hatt noen av dem i skapet jeg og;)
    Oreokaken er knallgod,perfekt bursdagskake:)
    Ønsker dere en god helg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Hei, Gratulerer! Supersøte krus:-) Den kaka skal jeg prøve ut:-) God helgeklem Siv

    SvarSlett
  8. Gratulerer til han som har fylt år, og gratulerer til deg som har hatt jubileum.
    Har hatt store problemer med å kommentere, men etter å ha fått hjelp til å løyse dette problemet så har det ordnet seg.
    Det er så mange ganger jeg skulle ha lagt igjen en kommentar, men den bare fløy av gårde uten å legge seg inn...
    Ønsker deg en fin helg i dette flotte været vi har.
    Klem

    SvarSlett