Sider

mandag 8. august 2011

Solrosen!

Dette er mitt bidrag til 
Moseplassen sin utfordring
om å vise min fineste rose!
Denne heter egentlig Heritage .men jeg kaller den for Solrosen.
Siden jeg heter Sol og rosen er min,,,, hi,hi !



Til min store sorg frøs den bort i fjor vinter,etter mange uker med kulde og barfrost.
Jeg elsker roser,men mistet flere i fjor.


I år har jeg kjøpt to roser som heter Clair Renaissance.
Håper de kan trives her i Livets hage,og at vinteren ikke blir for tøff!

New dawn er og en vakker klatrerose som jeg plantet i år.
Jeg elsker roser og har plantet mange i hagen i år.
Bunndekkende roser lysrosa og hvite.
Sea foam!
The Fairy
New dawn

Ønsker alle en fin ny uke!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Klem
fra
Sol

7 kommentarer:

  1. Underbara,ljuvliga rosor!!! Vackra bilder du tagit,Sol!!! Ha en fin vecka du också!!! Kram!!!

    SvarSlett
  2. Ååå, bildene av den rosen er noe av det fineste jeg vet ♥
    New Dawn har jeg også, men den fikk litt hard medfart under oversvømmelsen, stakkar...
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Nydelige blomsterbilder. :)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  4. Nydelige roser! Er enig ned deg, Heritage er en av flotteste i hagen. Min fikk også en knekk i vinter, men overlevde.

    SvarSlett
  5. Heisann!

    Ser at vi har flere av de samme rosene i havene våre.
    Dessverre er Clair Renaissance blitt noe redusert etter de siste harde vintrene, men den kommer igjen - uten blomster i år. de er s....å.... vakre ;:OD)
    ♥- lig hilsen Bjørg Nina
    Posten er ennå ikke oppdatert i år!
    http://viltogvakkert.blogspot.com/2009/06/rosegalleriet.html

    SvarSlett
  6. så skjønn heritage var! Rund og fin, jeg er visst i "rund rose er finest" hjørnet i dag :)
    Nydelig, rett og slett.

    SvarSlett