Sider

mandag 29. august 2011

Sensommer utfordring!

 For meg er sensommer,lyng!
Har masse lyng i hagen,mellom steinene.

 Syns det er så herlig med lyngen som blander seg
med staudene!


 Når villvinene skifter farge til rødt,
da er det sensommer i Livets hage!

Synd at den mister alle bladene på vinteren,men til gjengjeld så spraker den i flotte farger nå på
ettersommeren. Vi nyter den så lenge den er der!


Mitt bidrag til sensommerutfordringen til
 Helene med bloggen alt som er vakkert!
Trykk på linken og du kan se flere flotte bilder av sensommer stemning!
Klem fra Sol



12 kommentarer:

  1. Herlige hagebilder. Lyng er flott.
    Ikke alltid en bare kommer hjem med det en hadde tenkt. Men slik er det nå en gang. Fristelsene står i kø.
    Tror vi må ha fårikål til helga. Det er enkel og ikke minst, en god rett.
    Ha ei god uke :)

    SvarSlett
  2. Vackra sensommarbilder! Ljung är verkligen ett tecken på att sommaren börjar närma sig sitt slut. Våra vildvin har börjat också skifta lite i färg, det gillar jag skarpt!

    SvarSlett
  3. Flotte sensommer billeder.. :-)

    SvarSlett
  4. Ja visst er lyng sensommer! Utrolig vakkert! Villvinen er også flott, med sine røde blader. Kanskje jeg burde skaffe meg en, jeg som har så mye fjell:o)
    Koselig bidrag:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  5. Så vackra foton. När ljungen blommar då är sensommaren/hösten som finast.

    SvarSlett
  6. Lite vemodigt, att sommaren redan är slut Sol. Vackra foton ! Men nu får vi se fram emot hösten, och alla dess färger. Go´klem från Småland.

    SvarSlett
  7. Smukke billeder.
    Lyng er altid smuk.
    Jeg synes rigtig godt om dit sidste billede.
    Tak for kigget.

    SvarSlett
  8. Vakre bilder som viser en flott sensommer! Lyng er fint i alle varianter! Masse fint i hagen din!
    -Margit-

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder.Du minnet meg på at jeg må komme meg avgårde å kjøpe lyng!

    SvarSlett
  10. Mange flotte sensommerbilder! Det første liker jeg spesielt godt :)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder! Er enig i at lyng ER sensommer. Jeg er så heldig at jeg bor midt i røsslyng.

    SvarSlett
  12. Ja visst er lyng sensommer! Utrolig vakkert! Villvinen er også flott, med sine røde blader. Kanskje jeg burde skaffe meg en, jeg som har så mye fjell:o) velvet bedsheet for double bed , double bed sheet size ,

    SvarSlett