Sider

mandag 15. august 2011

A dream come true!


 Endelig ble denne Borgholm benken min!!!
Har lenge hatt kjempelyst på denne nostalgiske hagebenken,og i dag ble drømmen virkelighet.
Og nedsatt 1000,- ,,,,ja,,,,da var det bare å slå til


 Detaljer!

 De siste solstrålene i kveld fikk vi nyte !
Og på denne flotte benken ble det fullkomment ,hi,hi!

Skulle så ønske at jeg kunne skru sommeren tilbake
og starte fra Juni igjen,,,,,!
Tiden har gått så fort,og sommeren har vært så
lite sommer!
Men det går ikke!
Vi får håpe på
en fin høst!

Goe klem fra Sol

12 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny, lekker benk! Flotte bilder du viser:o)

    Ha en fin tirsdag!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Enig med deg Sol....ville gjerne også skrudd tiden tilbake!
    Er et sommermenneske jeg...men august og september kan jo være fine!
    En nydelig benk...heldige deg, og i så fine omgivelser passet den perfekt :o)

    SvarSlett
  3. Kjempe fin benk og ikke minst utsikt.

    Vi håper på en fin høst.

    SvarSlett
  4. Ååå, så nydelige benk. Og så passer den helt perfekt i din hage. Klart det e ekstra fint og sitte der og se på utsikten ;)
    Ja, vi har liksom ikke hatt sommer og så nærmer det seg slutten... Det blir fint når terrassen blir ferdig.Da blir det innvielse, vettu...Uansett vær!!!!
    Stor klem :)

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Så koselig det var her hos deg,legger meg til som følger jeg;)
    Benken var kjempefin,gøy å få litt avslag i prisen og da:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. Nydelig benk Sol,helt perfekt hos deg!
    Og sukk...for en flott utsikt.
    Håper det blir mange koselige stunder på benken enda en tid framover, vi har jo hatt noen fine varme dager nå.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Nydelig hagebenk og skjønne puter i den :) Utrolig flott utsikt dere har også :)

    SvarSlett
  8. Fantastisk vakker! Heldige deg!

    Og jeg er helt enig med alt du skriver. Skulle gjerne ha skrudd tiden tilbake! Jeg elsker sommer!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  9. Fantastisk nydelig benk ღ
    og flott pyntet med de
    vakreste puter ღ LOVE :)
    Kan jeg spørre hvor du
    har kjøpt den?

    Ønsker deg en fortsatt
    flott uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Vilken vacker idyll Sol. Fantastiska fina foton, du tar. Tröttnar du på den fina bänken, så kan du skicka den till mig...Hahaha!!! En stor klem tillbaka från Småland.

    SvarSlett
  11. Ja, håper du kan nyte mange flotte sensommer-høstdager på den flotte nye benken din. Nydelig :)

    SvarSlett
  12. Den var utrolig vakker og for en utsikt du har!!!!! Ha en fin kveld!

    SvarSlett