Sider

mandag 22. august 2011

Nedenfra!

Siden det er mandag,og vi har ryddet i boden,
ble det tid til overs,,,,,,,,,,og et lite innlegg til i dag.
Jeg hadde så lyst å være med i utfordringen til
Helenes mandagstema,,,,,,,"nedenfra"
Grublet en stund,og det ble disse bildene.



Ha en fortsatt fin ettermiddag!
I morgen må mannen på søppelet med en heeeel henger full
av "graps" !!!
Så nå kan vi se litt av gulvet i boden,,,,jippi!
En føler seg faktisk noen kilo lettere selv også,når en har fått
rydda og kasta slikt som en har hatt liggende for lenge
Goe klem fra 
Sol

6 kommentarer:

  1. Så vakkert bidrag! Jeg elsker jo blomster, og synes det er gøy å studere dem fra alle vinkler:o)

    Hyggelig at du ville være med å delta!

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Herlig når en får gjort unna slikt arbeid som en har satt på vent alt for lenge. Her går det fortsatt i rydding av svigermors leilighet. Og huset vårt fylles opp av ting som bare ikke akn kastes. Så her er det rot over alt til vi får gått skikkelig igjennom det å funnet en god lagringsplass for ting. Jaja.
    Det var et nydelig bilde under her. Du er jo kjempeflink. Har lyst til å prøve meg på litt slikt jeg også. Får se når jeg får litt mer tid til hobbyaktiviteter.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  3. Herlige "nedenfra" bilder:) Kjenner godt igjen den gode følelsen av å kaste og kvitte seg med ting man ikke trenger. Blir ikke så ofte hos oss, bor en Espen Askeladd i mannen min;) God klem

    SvarSlett
  4. Jeg driver og rydder selv for tida; og det er en deilig følelse når man ser alt man har fått unna. Flott bilder! Det første er nok min favoritt.

    SvarSlett
  5. Så flinke dere er !!!
    Og så gøy det er å se blomstene "nedenfra".
    Klem :)

    SvarSlett