Sider

mandag 29. august 2011

Skulle kjøpe melk,,,,,men!!!


 Skulle i butikken og kjøpe melk,men så stod disse flotte
boksene og ropte på meg i ei hylle!
Hvilken bloggedame kunne motstått disse????
Selv om høsten er rundt hjørnet kjøpte jeg med meg noen herlige 
rosa nelliker!



Dagen i dag ble en herlig dag.
Værvarslene var svart sky med regn i,,,men det ble nydelig
sol og varmt.
Litt shopping på Jørpeland og,

Denne herlige dongeri toppen!
Jeg er helt hekta på lysblå dongeri farge!
Passer så godt til de blå skoene mine!
Håper at dere alle har det bra!
Skal nyte resten av denne fine dagen.
Fårikålet putrer i gryta !
Deilig!
Goe klem!


7 kommentarer:

  1. Jeg hadde nok glemt hele melken hvis jeg kom over de boksene..helt nydelige!
    Skjønt med nelliker..
    For en fin dag i dag ,rene sommeren og så uventet!
    Må nyte så lenge vi kan, men jeg syns nå det er koselig med høsten og.
    Ha en fin mandagskveld!
    Klemmer fra Anne

    SvarSlett
  2. det var ikkke rart at du falt for de nei. lekre. Fårikål du. Å nå ble jeg sulten gitt,
    Klem

    SvarSlett
  3. Jaså minsann, "bokserne" stod och ropade på DIG,i hyllan!!! Kunde de inte ha ropat på MIG,i stället??? Fast då hade de fått skrika högt,om det skulle höras till Sverige!!! Ha,haha!!......Och Fårikål......JA,jag kommer!!!....Men jag har inget att ha på mig.....inget som "bräcker" dig nu då!!!Hi,hihi!!... Jag sänder en Kram, i alla fall!!!

    SvarSlett
  4. Ska sei...fårikål, misunn misunn...mmmmm.
    Helt skjønne bokser, det e det eg seie, Jørpeland har alt :-))
    Klem

    SvarSlett
  5. Hmmm...Hvilken melkebutikk bruker du da,min venn ?
    Koselige bokser,var det! De nellikene er så skjønne. Jeg har ennå fra i vår :)
    Fårikål, ja...mmmmm.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra over there...

    SvarSlett
  6. Ja så flotte bokser kan man ikke gå forbi. Nydelige!!
    Klem

    SvarSlett
  7. How wonderful! I happen to your blog almost by accident, following a photo from Pinterest.
    I will follow you from now on ;)

    SvarSlett