Sider

lørdag 2. oktober 2010

ting og tang fra Livets hage!

Mer bilder fra stua.



Her kommer jo litt andre ting og enn bare trapper.
Her er bilder av mine yndlings blomster,orkide og ceropegia.
Lettstelte og greie blomster.Her i Livets hage satser vi på sukkulenter og orkideer(bare hvite da).Planter som ikke må vannes så ofte.























Male trapper er en tålmodighetsprøve,spesielt med dreide spiler.
Men syns det ble superfint!!
Vi brukte gulvmaling ,fordi den er sterkere mot slitasje.










kan jo ikke si annet enn at trapp i stua er noe herk!



En av yndlings plantene mine,Ceropegia.
Lette å holde og fine å se på.



Spesielt åpen!Tørker støv hver dag av skapet under ;-)
Det må nok gjøres noe med det problemet.Neste skritt blir
å tette trappa.





Har prøvd meg med litt kreative utfoldelser,som dette collage
bildet med engl





Krans av eukaluptus blader.








Koselige sinkhuset mitt!













Litt uklart bilde fra skapet under trappa.











fint å se på!!





Flyte blomster etter bursdags feiringen min.







Vakre blomster.






Denne tallerken med prinsesse Martha er arvegods.







Her har jeg lekt med bilderedigering!






Enda et bilde med redigerings pogram










enda et bilde av ceropegia planten min.





Sink skilt




sink hjerte







vakre ting arvet av mormor







Flotte gamle mugger som jeg har fått av mormor,
og ei nydelig sink lykt som jeg har kjøpt
på Blomsterstua Jørpeland







Mitt siste funn på Fretex.
Denne hylla skal males og stasjes.
Tror den kan bli fin,ikke sant?
Lysestaker får man aldri nok av "smile"



yndlingskrusene mine!



Gave fra ei kjær venninne!
Hei hei Y.Håper du leser dette!!




Ja dette ble en rekke med bilder fra Livets hage.
Håper du har likt dem.Noen er tatt med mobilen,
så kvaliteten er ikke den beste.Ønsker meg speilreflex
kamera.Da skal det bli bedre bilder her fra .


I kveld er det skikkelig høststorm utenfor vinduene.




Så deiligt å kose seg inne,med tente lys og blogg!
Deilig musikk på Spotify og igjen ,varm god vanilje te!





 Her er beviset,svart på kvitt
"smile"












The boksen min med masse vanilje the  ;-)





Ha ein fine kveld alle flinke kreative
damer i Bloggeland!



Håper alle får en fin helg,med familie og venner!
Jeg har jobbelørdag,men det går greit.
Skal snart avgårde og se på ny pc.
Denne har jeg "arvet"etter en av guttene,
og den er en sann tålmodighetsprøve.
Treg som sirup!
Off,ja ting tar tid når jeg skal laste ned bilder!!
Skal det bli mer blogging i fremtiden,må noe gjøres,
ellers blir Solstrålå sin karriere en kortvarig affære!
Nå klikker jeg snart her,hhhhhhhhhhhhhhheeng
når jeg skriver!!
Tid for å ta kvelden visst!!
Jobb i  morgen tidlig.
Så nå får pc problemer vente til i morgen!

Nattinatt til alle!
Sov godt og drøm søtt!!














Kjære Gud jeg har det godt
Takk for alt som jeg har fått
Du er god,du holder av meg
Kjære Gud går aldri fra meg
Pass på liten og på stor
Gud bevare far og mor
og alle barn på jord
Amen!
















































































































Nå lukker solen sitt øye,
nå lukker jeg også mitt,
Vår Fader i det høye,
han lukker aldri sitt!









































Nå slukker jeg lysene og tar kvelden!






En nydelig solnedgang tatt med mobilen tidligere i uke.
Utsikten vår fra stuevinduet.

2 kommentarer:

  1. Oi... her var det mye fint!! og så er du så utrolig flink på bilderedigering...skulle hatt et kurs hos deg.
    Treg datamaskin ja...virkelig noe kjent med det..det tærer på tålmodigheten.
    Ha en fin jobbelørdag og god helg!
    Anne

    SvarSlett
  2. Takk for det Anne!God helg til deg og dine.Skal inn å hilse på bloggen din når jeg kommer hjem!!Så koselig dette!!!Lørdagsklem fra Sol

    SvarSlett