Sider

søndag 24. oktober 2010

Fikk en utfordring av Katla med bloggen,
"Hjemme er best"!
Koslig blogg som anbefales!

Skal prøve etter beste evne å svare på disse spørsmålene!
Blir vel ikke så revolusjonerende i forhold til hva andre har skrevet,men
dette er fra meg!
                                          

If heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly gate  ?

   Velkommen barnet mitt,her er det mange som har venta på deg!

Endelig er du hjemme.Slutt på sorg,sykdom og død!!Come and enjoy eternity!!

 
What is your favorite word? 
Harmoni,og fred!
Vet ikke om jeg har et yndlings ord..... men synes tro, håpe og kjærlighet betyr veldig mye både sammen og hvert for seg. 
What is your least favorite word ?

Baktalelse og ondsinnet sladder!

What turns you on creation, spiritually or emotionally?

Jeg blir kreativt inspirert av å kikke innom  flotte interiør blogger,blader,
og andre flinke mennesker!
Følelsesmessig,av solskinn,glade mennesker,ungene mine, kjærligheten til mannen min,og følelsen av å bety noe for andre.


JjblirGomusikkjjjjj rolig og god atmosfære, magasiner, bøker, naturen, kreative mennesker og mye, mye mer. 
What turns you off?

Mennesker som tydelig ser ned på meg,og baktaler meg!
Fordømmelse,og selvgodhet!


FøNegativitet irritasjon og stress. 
What is youre favourite curse word? 
Fatosten!!!!Andskotinn! 
What sound or noise do you love? 
BUnger som ler og har det godt!
En bekk som sildrer,rolig piano musikk,katten som maler,
sprakingen i peisen,fuglesang på våren,og mye mye mer!


En bekk som sildrerVBaakksang, barnelatter og sang, naturen sine lyder. 
What sound or noise do you hate? 

Vinkelslipere ,motorsag,plenklipper,
lyden av bil som bremser,sirener,
heavy metall musikk!!
masing og uhøflighet og dynamikken når bestikk skraper tallerken. Jo og støvsuger lyden!!! 
What profession other than youre own would you like to attemp?

Foto stylist i et interiør blad,Antikvitetshandler,
Jeg hadde likt å være Foto stylist i et interiør blad,
eller Antikvitetshandler.
What profession would you not like to do?

Jeg ville ikke hatt en stilling med stort ansvar for andres liv og helse,
Politiker,







Litt jule inspirasjon fra i fjor,




Nå nærmer julen seg med


 stormskritt!


Ni uker er jo ganske lenge til da!!


Vet at jeg aldri klarer å skjerpe meg til gjøre unna ting i god tid
Vet at dette året ikke blir noe unntak.
Vet at noen av pakkene blir pakket inn lille juleaften
Vet at jeg sikkert har glemt å kjøpe svart strømpebukse
Vet at julekortene blir raske sms
Vet at jeg kjøper altfor mange pakker til ungene
Vet at jeg sier hvert år at nå blir det ikke så mange pakker som i fjor
Vet at jeg bare kommer til å lage tre sorter julekaker
Vet at julen kommer uansett og at den alltid blir perfekt


Ønsker dere en god natt!


Klem fra Solstrålå!





          Juletrepynten i fjor!
          Lillepus som forsvant fra hjemmet sitt og
                      aldri kom tilbake!
                      We miss you soo!
          

1 kommentar:

  1. Heisann og takk for hilsen!!
    Koselig at du vil følge :o)
    Legger deg til i bloggrollen min......her vil jeg se mer!!

    Ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett