Sider

tirsdag 19. oktober 2010

Giver og mottaker blir evig forbundet!

 Hei på dere  som er inne her i de sene kveldstimer,
det kommer et lite innlegg om Hjerte Hoya planten vår,
eller rettere sagt Solstrålemannen sin!
Dette er en forunderlig plante!
Da jeg kjøpte den ,sa hun i blomsterbutikken at jeg måtte
være forsiktig hvem jeg gav den til.
For som hun sa giver og mottaker blir evig forbundet.
Der fikk hun rett!!!
Slik ble det!!
Nå har den vokset seg stor og frodig som dere ser på bildene.
Fra å være en liten pingle med tre blad på til 2-3 meter
med hjerteblader.
Så her blomstrer kjærligheten bokstavelig talt!!
I sommer blomstret den med nydelige klaser med hvite 
porselen blomster.

Må nok snart pottes om,tror jeg.
Kjærligheten trenger å ha det romslig,hi,hi!!
Så bare kom til meg og få avleggere!
Du setter bare et blad i jorden,og du har et hjertebarn.
Det tar litt tid,men etterhvert blir det en stor plante.
Så får du se hvem du ønsker å være forbundet med!!




Så må dokker sove godt!
Så sees vi om ikke så lenge!!
Stor Tirsdagsklem fra Solstrålå!

5 kommentarer:

  1. Hei:)
    Nå har eg venta heile kvelden for og se ka spennande du hadde og by på idag... Hjerteblomsten her i heimen vokser seint, men kjærligheten blomstrer som bare det:) Prøvde og legge igjen kommentar til solstrålemannen og det fine han hadde skrevet idag, men fikk det ikke til denne gang heller:( Så du får hilse ham fra meg;)
    Nå kan jeg legge meg:) Føler du presset eller????

    Natti: Klem Yve:)

    SvarSlett
  2. Hihi, det var litt morsomt, skulle nettopp inn til deg og kikke litt og kommentere litt da jeg så du hadde skrevet til meg! ;)

    Jeg er en dårlig følger og bloggvenn om dagen, og har ikke klart å følge opp kommentarer eller noe den siste tiden. Du kan tro jeg har dårlig samvittighet for det!! Unnskyld! Det kan bare bli bedre ;) hehe!

    Har du det bra? Tusen takk for alle herlige hilsner fra deg, solstråla kler deg!! :-D

    Store klemmer!

    SvarSlett
  3. Her lyser det av både kjærlighet og hjertevarme...
    Ha en strålende dag!!!

    SvarSlett