Sider

fredag 22. oktober 2010

Døra har funnet sin plass!


God kveld i stua!


Endelig har jeg funnet plassen til den flotte døra mi!
Nå har jeg fått malt det lille hvite bordet,og da passet det perfekt med døra oppå
der sammen med kandelaberen noen gamle bøker og hvite kubbelys i glass.










I dag har vi pakka klar kofferten til minsten.Han skal på skoletur til Spania.
Han er kjempe spendt,har ikke vært på så lang reise fø,.å nå er det reisefeber her
kan dere tro.!Spørs om det blir så lett å sove i kveld!!
Ellers har jeg vært på jobb som vanlig på fredager
.Alltid deilig med lørdagsfri når en jobber annen hver lørdag!

Nå må dere kose dere med tanken på at det er fredag!!
Ha en fin kveld!
Vi snakkes snart!
Fredagsklem fra Sol


Syns nettop det var fredag,helt skrekkelig hvor fort tiden går!

10 kommentarer:

  1. Så flott en dør - dette var kjempelekkert! :)

    SvarSlett
  2. Sååååå utolig flott det ble med døra!!!!!
    og de fantastiske bildene du tar..
    Ja..du får det til du Sol..godt å ha nettene ,vi er nok i samme båt der ja...
    Ha en fin frilørdag og kos deg masse!
    Jeg stikker nok innom igjen i kveld..

    SvarSlett
  3. Innom for å ønske deg også er fortsatt
    God helg;-)

    Klem M

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Sååå fin blogg du har :) Jeg har bladd meg igjennom hele herligheten ♥
    Her i huset er vi også i kamp mot furu!!! Eller det er ikke helt sant for vi har luta furu på tak, vegger og gulv og er fornøyd med det. Lyst og fint :)
    Du viser så veldig fine bilder- vær stolt av de :)
    Kommer gjerne tilbake hit!

    God helg ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg,takk for hyggelig hilsen hos meg!
    Koselig at du la igjen et spor etter deg så jeg fant deg også;-)
    Jeg legger meg til som følger hos deg, for her er det mye flott;-D

    Den døra var virkelig lekker og bordet den står på er helt nydelig;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  6. Himmel og hav så fine bilder på bloggen din :) Nydelige :)

    SvarSlett
  7. Hei & hopp!!
    Så koselig at du tittet innom og la igjen en koselig kommentar hos meg:) Da fant jeg deg også!! Flott blogg og hjem du har:) jeg titter gjerne innom igjen så jeg legger meg til som følger jeg:)
    Goood helg til deg & dine ♥
    Smil & klem fra Jeanette:)

    pssst: jeg kjører en give away på bloggen min, sleng deg med hvis du vil;)

    SvarSlett
  8. Takk for kjempehyggelig kommentar på bloggen.

    Nydelig blogg du har! <3 Drømmehjem!
    Legger meg til som følger. :)

    Hilsen
    Loppas lille hjørne

    SvarSlett
  9. Takk for en hyggelig kommentar inne hos meg. Det varmer. Har sittet og kost meg en stund med de fine innleggene i bloggen din. For et koselig hjem du har. Legger meg til som følger hos deg.
    Ha en fin lørdag.
    Klem, Eva emblas-kanel

    SvarSlett
  10. Hei og takk for hilsen hos meg :-)
    Så vakre bilder du har på bloggen. Hvordan får du til den duse kanten rundt bildene?
    Ha en fin dag-

    SvarSlett