Sider

onsdag 20. oktober 2010

Gammel dør med sprekk!


Har så lyst å gjøre noe med denne gamle "shabbye" døra som jeg var så heldig å få av noen venner,som selvfølgelig hadde tenkt å kaste herligheta!.
Pynte den ,og få den på rette plassen i Livets hage.
Elsker den stilen,og kikker innom flere blogger som virkelig får til dette "shabby chic" preget.Men jeg føler at det er langt igjen før jeg er der.Når en har et hus fra 2000 tallet, som i utgangspunktet er
kjøpt brukt, er det mye å ta tak i,før det blir helt ens "eget".
Men "Livets hage " blir sakte men sikkert omgjort til   "vår" smak! Egentlig så er drømmen et stort gammelt, luftig hus,med masse sjel.Men for all del,vi bor fantastisk her,og er takknemlige for det vi har. 






Nå er det frokost,med en stor kopp vanilje te !
Fri i dag forstår dere vel,he,he!
I morgen skal alle damene fra jobben komme hit.
Så dagen i dag blir vel brukt til å shine opp litt,
bake kake,og pønske ut noe godt til menyen :o)







Ha en god og innholdsrik dag,,!
Nå må jeg få "reva" i gir her!!


Store onsdagsklem fra Solstrålå!

4 kommentarer:

  1. For en dør!:) Stilig!! Blir morsomt når du skal ha damekveld:) Lykke til:) Du tar sikkert noen bilder av bordet og sånn?:)

    Tusen takk for en veeeeldig hyggelig kommentar! Vi setter så stor pris på det:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Sukk i hjertet...så bra at du forbarmet deg over den flotte døra!
    "Shabby chic "ja..får nok bare drømme og gjøre det beste utav det..
    Det er jo en grunn til at jeg ikke har vist "forgangen"..det får bli før og etter prosjekt..men ikke dette året! Vi får kose oss med det vi har..vi har det jo tross alt veldig bra!!Kos deg med damene!!

    SvarSlett
  3. Ja her nytes snøen skal du vite ;) Ha en strålende fridag, og lykke til med jobbsammenkomst i morgen!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Så flott en dør! Jeg har en lignende i mørkegrå farge, herlig og shabby slitt. Fant den på søppelfyllinga, og angrer overhodet ikke på at jeg tok den med hjem. Jeg har ikke gjort noe som helst med min dør, bare latt den være som den er...liker den faktisk kjempegodt sånn! :) Så koselig at du er blitt følger hos meg, ønsker deg en superflott dag! :)

    SvarSlett