Sider

onsdag 19. januar 2011

Skal ,skal ikke??


Vi har fått inn disse fine sakene på jobben!
 Har så lyst på dette lille drivhuset,men vet ikke helt?Så jo for meg å bruke det ute på sommeren til planter.Men så må jeg tenke hvor jeg skal ha det på vinteren,Kan ikke gjemme bort noe så fint?
Skal jeg kjøpe dette som er størst?

 Eller dette som er litt mindre?Vet ikke helt hvor jeg skal ha det ,eller hva jeg skal bruke det til inne,men har så lyst på det!!Kan gjerne bruke det til å lage stilleben i på det nymalte kjøkkenet,hi,hi!!
Når det blir ferdig!Gleder meg som en unge til det blir hvitt!

 Har noen forslag hvor jeg kan ha dette lille drivhuset og hva jeg skal ha i det?Hadde vært så kjekt å få noen tips fra dere!






 Litt framdrift,vi maler med heftgrunn  enda og den er jo kritthvit,så en får ikke rette inntrykket.Skal vi bruke eggehvit tro?Det er jo et hav av hvit nyanser å velge mellom!Hva med helt hvitt?Oljemaling gulner jo litt?
Veggene og taket og taklister må og males,farge valg der og.Men det skal jo være lyst uansett.
Så er det benkeplatene da!Har jo lyst på nye,men ?
Kjøkkenet ligger på baksiden av huset,og trenger mye lys.
.Men denne uka er det mye jobbing på meg,og avlastings helg
til helga,så vi får ta det som det kommer.Men godt begynt er halvt fullendt heter det :o)

Tusen takk for alle gode og oppmuntrende kommentarer!
Så kjekt at dere bryr dere!


  Nå er det ikke lenge før furuen blir en saga blott i Livetshage,sukk,så deilig!!
Sitter her med tekoppen og ser på månen!Flott fullmåne i deg,og de milde gradene har blitt kalde igjen!
Men nå må jeg kjøre på jobb.Skal være på Tau i dag,i den andre butikken,så jeg trenger litt lenger tid å kjøre,ca 30 min hver vei.Men det er så gøy å være på Tau,det er mer min stil i den butikken,mer interiør og landstil pluss blomster da.
I dag kommer det sikkert flere paller med nye varer og,som vi skal pakke opp og få på plass
Alltid spennende det vettu!
Men det gjelder å ikke la seg friste,for alt kan jo ikke bli med hjem!
Kjekt å få litt lønn og,hi,hi!!

Det blir en fin dag i dag!
God klem fra Solstrålå!

7 kommentarer:

  1. Litt av en jobb med maling av hele kjøkkeninnredninga, men dere kommer til å bli veldig godt fornøyd med det. :) Det ser fint ut det dere har gjort.

    Fint det lille drivhuset. Blir du lei av å ha det om vinteren kan du jo oppbevare det sammen med hageredskaper og krukker. :)

    SvarSlett
  2. God morgen:)

    Det må være vanskelig å "la være" med innkjøp når en jobber en plass som det du gjør. Ser bare på meg selv når jeg er innom Plantasjen hvor vanskelig det er å gå ut døra med KUN det en hadde tenkt. Dette drivhuset var jo helskjønt, men så er det plassen da.. Skjønner godt dilemmeaet ditt.
    Det blir knallfint på kjøkkenet deres nå når det blir lyst. Jeg har også jobbet iherdig de siste årene for å bli kvitt alt som heter trehvitt. Da vi kjøpte huset her i 2001 var ALT trehvitt, skrekk og gru. Nå er det kun kjøkkenet som er igjen og i går ble det bestilt nye skuffer, fronter og benk fra Tremo. Om 4-6 uker har vi nytt kjøkken, nå må vi bare skyndte oss å få malt og tapensert, for alle veggene skal også friskes opp. Har valgt ut et stort mønster i sort/hvit til å lage en kontrast vegg med, tror det blir knasj:))
    Lykke til, kjenner gleden bloble i magen for oss begge to!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Så gøy men kjøkken i ny drakt, kommer til å bli Driv huset var jo bare hel skjønt. Er jo koselig og ha noe som er sommer ting, som en gleder seg til å ta frem når våren kommer:-)

    Ha en skjønn dag videre.

    Klem Ine

    SvarSlett
  4. Flink du er som pusser opp!
    Jeg tror jeg ville valgt det lille drivhuset, og ville nok hatt urter i og satt det på kjøkkenet!

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  5. Heia
    Enig med Fiolkransen, det minste drivhuset til å ha urter i!!
    Blir spennende å se etterhvert hvordan kjøkkenet blir til slutt. Det er mange nyanser hvitt, men hvis du ikke ønsker gulskjær så må du spør der du kjøper maling. Vi tok helt hvitt.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så koselig det drivhuset var! Det kan vel brukes både ute og inne.
    Er ganske misunnelig på kjøkkenet dit nå altså, gleder meg veldig til vi kan begynne med vårt ;)
    Det ser kjempefint ut så lang, skal si det går unna.
    Klem T

    SvarSlett
  7. Jeg har et lite drivhus/fuglebur.
    Det pynter jeg med forskjellige ting på gangen.
    Alltid blomster og lys..og ellers det som passer til det andre...Engler, fugler...
    Regner ikke med at det blir noe problem for deg hvis du først kjøper det ;)
    Klem :)

    SvarSlett