Sider

mandag 17. januar 2011

♥♥♥Makeover i Stua i Livetshage♥♥♥



Har gått over fra blått til rosa i dag,,,,,,!!!Kanskje det varer en stund?
Vet ikke ,har prøvet før,men ender tilbake til det lysblå om sommeren.
Det kommer nok av at det blå matcher sjøen og himlens farger,som er utsikten fra stuen.


 Men enn så lenge,forandring fryder!
Ute er det skikkelig vårstemning,med mildvær og yrregn.Deilig syns jeg!
Nå kjenner jeg det begynner å krible i fingrene etter å begynne med et prosjekt på kjøkken.
Der står det mye malearbeid å venter.
Vinduskarmene blir gjerne det første vi begynner på,og så får vi ta skikkelig satts når det gjelder skapdørene!!!Sukk!!!
Det er sååååå mange hele36 enheter som skal males!!
Så det er nok bare å begynne i en ende!
Men vannbasert maling blir det ikke Yve!!!
Har fått nok av det oppe på dørene som flasser av!!


Så nå har dere vært med på makeover i stua i Livets hage!!




Fortsatt fin mandags ettermiddag!
Nå skal jeg ned i boden for å se om jeg har oljebasert heftgrunn ;o)))
Goe klem fra Solstrålå!!

5 kommentarer:

  1. Så koselig det var !
    Jeg har dilla på rosa.......
    Arve har vært og kjøpt maling til soverom og loftsstue i dag!
    Dette lover bra !
    Ha en fin kveld.
    Jeg satser på en tur i regnet ......
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Hei hei:)

    Å så fint du har pyntet med både stoffer, puter og diverse, lekkert! Godt å høre det er litt mildere hos dere også, det gir håp!:))
    Jeg får besøk av en mann fra et kjøkkenfirma i morgen. Er på jakt etter nye fronter til innredningen samt benkeplate. Men hele kjøkkenet skal pusses opp, så det er litt av et prosjekt vi går i gang med nå... Lykke til til dere;.))
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Nei, det er nok best med oljebasert maling ja :) Men for all del, rengjør først, fjern all såpe, så puss over lett før du bruker heftgrunn. Viktig :)

    Koselig at du var innom meg, så fant jeg deg :)
    Hilsen Liza

    SvarSlett
  4. Så fint i stua hos deg, så virkelig ut til å være ei deilig sofa å synke ned i. Fine tepper og puter. Ja, ser vi har samme primula. ;) De er nydelige, synes jeg også.

    SvarSlett
  5. Ja jeg angrer ikke på kjøpet! Og hadde flaks! Kun 1600kr på Elkjøp, og merkelig nok koster de over 2000-2500 ande plasser.
    Og meget god kaffe :)

    SvarSlett