Sider

mandag 31. januar 2011

Here I am!!


Utfordringen!


Tusen takk til   Hverdagslivet http://hverdag-og-fest.blogspot.com som sendte denne awarden til meg,det setter jeg virkelig pris på.
Det er litt både og med disse awardene,ikke alle som vil ha dem og ikke vil velge noen å sende den videre til.Jeg forstår jo den tanken ,at det er umulig å velge noen framfor andre.
Men det er jo helt frivillig!
Utfordringen er å skrive syv ting om seg selv,,,,tja!!!
Dette er ikke enkelt!
Skal prøve!Så i korte trekk:
                                                            Here I am!!
                               Solstrålå!


  • Jeg er en skikkelig hønemor,og må alltid vite at ungene har det bra.En kvinne i min beste alder kan jeg vel si,,,,,!
  • Har tre unger,et fosterbarn,og et bonusbarn på østlandet.Minsten(18) og fosterbarnet bor hjemme
  • Jeg elsker å stasje og pynte i heimen.ser på meg selv som rimelig kreativ.Elsker å ha det lyst og rent rundt meg.Men har langt ifra støv på hjernen,og tåler veldig godt hybelkaniner til en viss grad.
  • Jeg liker å male å pusse opp,får kick av malingslukt.Kollegaene mine sier: vi drikker vin,og Sol maler!Nå for tiden er jeg i en skikkelig rus,maler kjøkkenet,hi,hi!!Når jeg maler må jeg ha fin musikk på.Da går arbeidet som en lek.
  • Jeg har verdens beste mann,og er vel blitt litt bortskjemt, :o)
  • Jeg drømmer om drømmehagen,med masse lysrosa klattreroser og romantiske bueganger,sukk!!Men bor vel egentlig i ei stor steinrøys,,,,,,!Sukk! Men med tålmodighet og 10000 jordsekker fra plantasjen,så kanskje????!!
  • Jeg er vel til vanlig en positiv, sosial person,jobber i butikk,og liker mennesker rundt meg,men kan til tider like å trekke meg litt tilbake og nyte fred og ro,rolig musikk og hente meg inn igjen.
Tja ,ble dere litt klokere?En skal være personlig,men heller ikke for personlig!

Sender ikke denne awarden videre til noen spesielle,men oppfordrer bare dere som vil til å
ta den.

Skal til kiropakter i dag,håper ikke han tar livet av meg!!
Så skal jeg male!Gleder meg til å bli ferdig og vise dere resultatet.

Ønsker dere en fin splitter ♥ ny uke,oiiii!!
Med masse muligheter og gleder hvis dere bare vil selv!
Kjempeklem fra Solstrålå!!!
                          ♥

 

8 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Kjekt å bli litt "kjent" med deg!!
    Liker kombinasjonen kiropraktor og maling....hihi....slik har jeg holdt på også :o)

    ha en fin dag Sol

    SvarSlett
  2. Koselig å lese om deg da! Litt lik meg på flere måter. Artig. Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award! Koselig å bli bedre kjent med deg, kjenner igjen meg selv i mye av det du skriver.
    Ha en fin dag!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Så fint det var hjemme hos deg, du er i sannhet kreativ, jeg legger meg til som følger jeg, vil gjerne se mer;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  5. Kiropraktor er ofte smertefullt men godt når man er ferdig da :) Skal bli kjekt å se ditt ferdige kjøkken *♥*

    SvarSlett
  6. Takk for meldingen inne hos meg! På den måten fant jeg jo deg også:-)Så koselig å lese litt om deg! Veldig hyggelig blogg har du også! Ha en fin dag! Håper det gikk fint hos Kiropraktoren da:) Klem Beth

    SvarSlett
  7. Hei
    koselig at du gir et innblikk i hvem du er.
    virker som en kjempe koselig dame.
    lykke til hos kiropraktor.
    gleder meg til å se bilder av kjøkkenet når det er malt

    Anita

    SvarSlett
  8. Håper det gikk bra hos kiropraktoren !
    De pleier vanligvis være greie.... ;)
    Storsamlingen var kjempefin !
    Neste år må dere bli med !!!
    10000 sekker med jord , ja + noen noen hundre kubikk stein ....hos oss ;)
    Ja ja....Vi får gjøre det beste utav det og der har dere kommet langt !
    KLemmm...

    SvarSlett