Sider

torsdag 27. januar 2011

♥En blomstrende torsdag♥


Stikker bare innom for å si ,ha en fin dag alle sammen,
og hjertelig♥ velkommen til nye følgere,så kjekt!!!♥
Her males det i nitti!!!Som dere sikker vet!
For dere som ikke er oppdatert ,maler vi kjøkken,skap vegger og tak,,,,,,,,,:o)
Så jeg har ikke tid til å lage så langt innlegg i dag.
Noen bilder fra arkivet som jeg tok tidligere i høst, kan kanskje glede dere?
Nydelige La Belle roser!



                                         ♥
                      ♥Goe klem fra Solstrålå!!!♥

6 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg!

    Tusen hjertelig takk for awarden! Det gledet mitt hjerte STORT! Har dessverre lagt med influensa i en uke nå og vært fryktelig dårlig, så har ikke fått gjort noe med den enda.... Men jeg er snart tilbake!

    Så fint kjøkkenet ditt blir! Det er helt fantastisk å få det lyst og trivelig. Så fine flisene ble når du malte dem! Helt utrolig hva som går an med dagens maling.

    Ellers vil jeg bare takke deg for alle fine innlegg du har og fine kommentarer. Jeg må alltid innom bloggen din, den gjør meg glad.

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder du viser frem!

    Lykke til med malingsprosjektet. Blir helt sikkert lekkert når alt er ferdig, gleder meg til å se resultatet for jeg regner med du viser frem på bloggen:)

    Ha en koselig aften, kjære bloggvenn

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  3. Nydelige roser som jeg har forelsket meg totalt i;-D Så fint kjøkkenet kommer til å bli!! Det blir jo som et helt "nytt" og at dere har fjernet vitrinene var bare lekkert;-)

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  4. Jeg elsker de rosene og du tar fantastiske bilder ♥

    Lykke til videre med kjøkkenet.
    Det kommer til å bli SUPERT !

    Store klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Heisann.....
    nydelige roser...og tusen takk for koselig kommentar....
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder i dag også:) Kos deg med malingen.
    ''Klem

    SvarSlett