Sider

mandag 24. oktober 2011

Søte for øye og gane!

 Det har vært en blogge pause her ifra.
Sykdom i familien og andre litt energikrevende ting
har tatt tiden min.

 Har vel egentlig hatt hele bloggen oppe til 
vurdering.
Skal /skal ikke fortsette.

 Kjenner overskudd og kreativitet er på
null punktet,og vet liksom ikke om jeg 
har så mye å bidra med her blant
alle dere flinke bloggedamer.

 Men en liten hilsen blir det ihvertfall i dag.
Måtte bare kjøpe disse herlige sjokoladene
i Sverige,men tror ikke vi kan spise dem ;o)
De pynter så fint opp i kjøkkenhyllen,iblant Green gate
og diverse pastell ting.

 Har lyst å dele noen korte små dikt med dere.
Kjøpte nettop en ny diktbok som min kjære nabo har gitt ut.
Herlige små dikt,med snert!!!



Hjem


Hjem er
der maskene
ikke trenger
bli med inn



Kvinner


Fantastiske kvinner
er kanskje litt mindre 
fantastiske hjemme
når døren er lukket
og ingen ser
hvor fantastiske de er



Irriterende


Ikke alle tanker
som svirrer som fluer
rundt ørene
skal du vifte bort


kanskje en
vil deg noe

Dikt av Synnøve Virkesdal



Ønsker alle sammen en fin ny 
høstuke.Herlige høstdager med virvlende
løv,planting av løk,og hagerydding med
bråtebrann!

Goe varme klem
fra Solstrålå!


8 kommentarer:

  1. Che belle dolcezze su queste mensole!Mi piace l'idea delle candele nei vasetti di vetro.Baci,Rosetta

    SvarSlett
  2. Koselig å høre fra deg:) Blogging tar mye tid, og jeg forstår godt at du vurderer å slutte eller ta en pause. Håper du fortsetter, liker godt bloggen din, inspirerende og alltid koselige kommentarer fra deg. Selv har jeg ikke blogget på ca 2 måneder, men kanskje blogglysten kommer tilbake en dag. Stor klem:)

    SvarSlett
  3. Hei kjære deg !
    Så herlige små dikt du deler..
    Lekre bilder fra kjøkkenet.
    Enig med deg ..de skjønne sjokoladene bør være til pynt..men de så farlig gode ut !
    Litt så som så med blogging herfra også..får se det litt an..har tenkt samme tanke som deg.
    God nattaklem !

    SvarSlett
  4. Altså !!!
    Kan du ikke bare blogge når du føler for det, sånn litt av og til ?
    Du har mye å bidra med med dine vakre bilder og koselige ord.
    De sjokoladene må du bare gjemme hvis du ser meg...da glemmer jeg lavkarbo og alle gode forsetter :)
    Herlige , små dikt :)
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Det var läckra bilder du lagt ut,det vattnas i munnen,ha,haha!!!Det är alltid lika roligt att "hälsa på" inne hos dig,det ska du veta,Sol!!!Du har så mycket att dela med dig av....men bloggandet ska inte vara någon börda,då är det bättre att pausa....vi tänker på er i bön,härifrån Sverige,var vid gott mod!!! Kramar!!!

    SvarSlett
  6. Kjære deg solstråle!!
    Så utrolig hyggelig å høre fra deg, og takk for fiin hilsen:))
    Så lekre bilder du viser! Du er så flink til å skape flotte omgivelser rundt deg, og da ikke bare med interiør, men også den deilige atmosfæren du deler med oss andre. Inn i mellom er livet slik at vi ikke alltid har så mye overskudd. Og vet du hva..? Det er helt greit!! Blogging er ikke en konkuranse om hvem som er den mest kreative sjelen, eller hvem som tar de beste bildene osv osv. Det skal være noe som gleder en selv, først og fremst. Det er blitt så mye snakk om hvor populært det er blitt med blogging, og hvor mange følgere en har og kommentarer en får, og jo, det er selvfølgelig kjekt med følgere og kommentarer, men først og fremst er det kjekt for det det gir MEG!
    Håper sykdommen er forbi og at hverdagen snart er tilbake for deg. Blogg når du vil og ikke føl det som et press. Jeg ELSKER å komme inn til deg! Ikke alltid jeg er like flink å legge igjen et spor etter meg, for tiden strekker ikke alltid til til å kommentere hos alle, men jeg ER der;-))
    En stor og god klem til deg!
    Og si til naboen din som har skrevet de fine diktene, at de fant veien inn til meg med det samme!!
    Anne Karin:)

    SvarSlett
  7. Hei kjære Sol! Det er alltid godt å komme inn på sia di, eit lite pusterom der liksom. Nydelige bilder, tenkster og atmosfære. Men det skal ikkje være stress, eller eit ork å sette seg ned.
    Skriv når du vil, orker, har lyst! Det er sånn det skal være. La kvardaen komme tilbake, og kreftene med den.

    Flotte dikt. Fallt heilt inn hos meg :)

    Ha ein god tirsdag!

    Goklem fra meg

    SvarSlett
  8. Så koselig det var på siden din nå. Går det ann å forandre på kommentarskrifta ? Mye jeg ikke kan her på bloggen det er sikkert.
    Håper du fortsetteer å blogge lenge enda. Det er så mange "Proffe" bloggere Så en føler ikke alltid at en passer inn. Men det må vel være plass til oss andre også. Din er nå veldig flott da. Koselige godterier i hylla di. Her ble det for etpar år siden kjøpt rosa pikekyss som ikke blir spist. De er til pynt, hehe.
    Ha en fortsatt herlig høst :)

    SvarSlett