Sider

torsdag 10. februar 2011

♥En helt vanlig torsdag♥

  

 Litt nytt på hylla på kjøkken,skiltet var tenkt til hylla på vifta,men her ble den rette plassen.
Med tre prinser i huset må vel det være det rette????
                                                                                


 Krus fra Ikea,til en slikk og ingenting.
Utrolig at de kan selge ting så billig?Men det går på kvantum der i gården.
Leste et stykke om Ikea Grunderen,han er visst litt av en kiping,unner seg ikke så mye av verdens goder,,,,,?
Ja,ja,så blir det mer til arvingene da,,,,,hi,hi!


                                   Award!
                                        

Tusen takk til Mies Mirakler!http://miesmirakler.blogspot.com/
Besøk denne flotte ,strålende damen,med den fine bloggen.
En award fra deg varmer jo hjertet vettu!
Velger også denne gangen og la det stå åpent,og la de som føler for det ta utfordringen
                                                                                  
Skriv syv ting om deg selv!

  1. Jeg er en jente i min beste alder,Født og oppvokst i Haugesund,men flyttet derfra i 1980,har egentlig aldri vurdert å flytte tilbake.
  2. Jobbet som blomsterdekoratør de siste 17 årene og fortsatt i samme bransjen.Elsker blomster og interiør.Style og ordne i butikken,og i heimen.
  3. Har tre store barn,25,21 og 18 +et fosterbarn på 15.+et bonus barn på 23 
  4. Er sosial og glad i mennesker,liker å gi av meg selv,men kan og trives godt i mitt eget selskap.Er lykkelig når de rundt meg har det bra.
  5. Elsker å lese bøker,romaner.Men tiden strekker desverre ikke til for tiden,men det blir vel bedre tider.Har en yndlings forfatter,Francine Rivers.Hun skriver fantastiske,tanke vekkende bøker.Skal anskaffe meg de to siste av henne er planen.
  6. Lengter til varmere,lysere tider,elsker hagearbeid og planter.Drømmer om en romantisk,nostalgisk hage.Forbildet er Tasha Tudors hage.Nydelig naturlig,ikke parkanlegg.
  7. Langt ifra eksemplarisk husmor,heller litt lat,men må ha det sånn noenlunde hygienisk og ryddig rundt meg :o)Har en veldig ryddig og pertentlig mann!Det er vel det som berger heimen,hi,hi!!Liker rolig musikk,Enya,Secret Garden,Yiruma,Eva Cassidy,El Divo,Sarah Brightman,osv.
                           Litt info om Solstrålå!!Hi,hi! 
                      Ikke så mye nytt fra forrige award utfordring,men,men.


                                                    


Her er bilde av de to hjertebarna mine,i hjemme styla potter!Avleggere av den store hjerteblomsten jeg skrev om tidligere,som hadde en egen historie.Ligger under" http://livetshage.blogspot.com/2010/10/giver-og-mottaker-blir-evig-forbundet.html  i et eldre innlegg .

Ny løper,lik den i stuen,på kjøkkenbenken.Elsker den store hvite Egersund Fajanse skålen,funnet på Freetex og muggen fra Miljøgården,kjøpt på Blomsterstua på Jørpeland
                                                                                
                                                                             ♥ 
              Ønsker dere alle en fin torsdag.                  
                                       ♥

Skal jobbe ekstra i dag,på grunn av at det er morsdag til helgen,
og mye må forberedes.Mange som husker på mor med blomster.
Så jeg får brette opp armene,og la Solstrålemannen styre skuta her hjemme i Livetshage mens jeg er borte :o)
                                                      ♥
                       Goe torsdagsklem fra Solstrålå!
                                        ♥

7 kommentarer:

  1. Så mye lekkert du har på hylla! Jeg falt for skiltet og de blå koppene. Flotte kombinasjoner!

    SvarSlett
  2. De blå koppene var nydelige, godt vi har IKEA:)
    Så heldig du er som har en så flink mann! Ha en fin torsdag, klem

    SvarSlett
  3. Nydelig på hyllen din.
    For en fantastisk plante, har aldri hørt om den før.
    Gratulerer med velfortjent award.
    Ha en fin torsdag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig fint.
    Du kan dette her , du :)
    Lekkert med hvitt og lyseblått.
    Ha en god dag på jobb....
    og hjemme.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Heia
    Kos bilder fra deg som alltid.
    Gratulerer med award. Ja, IKEA er kjekt å ha i nærheten, vi bor rett ved. Blir mye unødvendig kjøpt og da, en går der inne og tutler og plukker litt meg seg, godt det er billig.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  6. Koselig på hyllen din!!
    Kjempefint skilt!
    Artig å lese om deg Sol....og heldige deg som får jobbe med blomster !!

    Ha en fin helg.....og lag noen flotte buketter til mødrene :o)

    SvarSlett
  7. Godt en har en mann som trår til når det blir mye jobbing. Koselig at det blir solgt mye blomster til helga.Tror jeg skal kjøpe meg en bukett selv. Har jobbet så mye i det siste at jeg fortjener en bukett fra meg selv. Vet ikke om jeg får noen andre buketter.
    Vi har en lik yndlingsfrofatter. Hun skriver veldig bra. Flotte bøker.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett