Sider

torsdag 2. desember 2010

Fra handlerunden!

Vi har hatt en knallkoslige dag,tre jenter på tur!
Bilen var godt fullt opp ja,hi,hi!!Shoppe det er noe vi kan!
Julemiddag på Ikea,og handel ble det jo selvfølgelig.Hvite kubbelys,putetrekk,osv.
Koselig i gå gata i Sandnes med masse lys og fin stemning.Litt lite folk ute,men det er vel kulda som er grunnen.
Fant disse sjablongene på Bok og Media på Sandnes.Skal prøves ut.
Noen som har prøvd om de funker?
Hvis ikke er de fine til pynt og.





Denne fine puta+en tvilling fikk være med,kjøpt på Feel på Sandnes.Syns den var så enkel og fin.
Kan ikke bare ha engleputer.


Fint håndkle fant jeg hos Gutta i Huset på landet.


Så  litt ble det da,men ikke noe julepynt.Det har jeg så det klarer seg.
Pynter ikke så overdådig her i Livets Hage.

Da jeg kom hjem var det kommet pakke!Gevinsten min i lotteriet til Babsy i Mitt Hvite Skattekammer.
Se denne koslige puta!Passer kjempefint inn i Livets Hage!
Tuuuusen takk for gaven Babsy!!


Kjenner at 9 timer med shopping og bytur tar på.
Nå skal jeg slappe av og kose meg en liten stund,før jeg skal pakke litt klær.
Solstrålemannen og jeg skal nemlig en tur til Bergen i helga,det skal bli kjekt.
Så nå sier jeg na,na!!!
Ha en deilig kveld!
Klem fra Sol

1 kommentar:

  1. Det kaller jeg fine innkjøp, og det håndkleet skulle jeg gjerne hatt maken til - nydelig blåfarge.
    Ha en fin kveld, og kos deg med nyanskaffelsene dine.
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett