Sider

søndag 27. februar 2011

Prelude to Spring!

En hage hvor tiden har stoppet opp!
Jeg har vært på vandring i den underfulle,vakre hagen til Tasha Tudor.
Ikke i virkeligheten ,men med en kopp te ute på verandaen i deilig vårsol.
En sann nytelse for kropp og sjel.
 Så vidunderlig å kjenne vårsolen varme kinnene,og deilig vaniljete i koppen,
Og verdens skjønneste hage bok i hånden!

 Har du ikke denne boken ,anbefaler jeg deg å kjøpe den!Så full av nostalgi og sjel!
Fredfullt og vakkert♥


 Den handler om en gammel dame,Tasha Tudor,fra Vermont i USA.
Hun lever sitt enkle liv i det gamle huset,som egentlig er bygget i senere tid,men gammelstil.Hun er en vidunderlig kunstner,maler.
Hagen er en fantastisk opplevelse.Hun lever som på begynnelsen av 1900 tallet,hageredskaper og alt er i den gamle stilen.

Mitt store forbilde når det gjelder hage stil.Naturlig og vakker.Tasha er desverre gått bort,men hagen hennes lever,og blir tatt vare på.
Ønsker der alle en deilig søndag!

Goe klem fra Sol

7 kommentarer:

  1. Så koselig det så ut, tenk å kunne kose seg ute i solveggen allerede, har vært litt kaldt her enda. Den boken så herlig ut, skal sjekke om de kanskje har den på biblioteket her.
    Ønsker deg en fin søndag videre!
    Klem T

    SvarSlett
  2. Takk for boktips! Høres ut som en flott bok.

    så deilig å kose seg i solveggen. jeg har vært på fjellet og håpte på sol, men vi hadde tåke og snø..men det blir nok bedre helger på hytta nå utover.
    Vaniljete høres veldig godt ut:)

    Ønsker deg en flott ukestart imorgen:)
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  3. Åh, det høyrtes ut som ei herleg stund!:)) Sol, god drikke og flott bok. Me like:) Og takk for boktips.
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. spørs om ikke jeg må skaffe meg den:)
    hørtes ut som om du koste deg:)

    gøy at du ville være med på give awayen min!

    klem

    SvarSlett
  5. Sukk.. der skulle vi vandret rundt,både du og jeg...
    Ha en fin start på en ny uke !
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Ååå. Have.. Det minner om vår.. Nå har vi mye å se frem til; ) blir stas å se hva som dukker opp fra snøen i år.
    Klem Anki

    SvarSlett
  7. Tenk at du har sittet ute !
    Det frister jo nå på denne tiden , men...
    Drømmehage , ja...♥
    Ang handyman, så trenger jeg ham IKKE for å sette opp ei hylle, men det er kjekt når han pusler rundt her og maler noen tak , setter opp nytt kjøkken , lager ny terrasse...e du me ???
    Åsså har han ei jysla goe hånd å holla i ♥ He he...
    Sov godt , kjære du.

    SvarSlett