Sider

tirsdag 1. februar 2011

Happy Tirsdag ♥!

Kake til dere i dag!
Knipset på gave&interiør messen.Kaken er laget av blonder og krystaller.
Så den er ganske kalorifattig, hi,hi!
Jeg er mye bedre i ryggen,,,,og sprek som en gyngehest,,,,:o)
Men 18 åringen ligger,og er ikke i form.
Så håper ikke det er influensa som er kommet i hus.
Nå må jeg avgårde på jobb.
Se fargen på disse rosene!!Lekkre var de!
Enkel dekorasjon,kutt opp pinner i passende lengde til vasen ,tett i tett.Stikk rosene imellom.

God tirsdag til alle syke,friske,glade og triste lesere!
Vi blogges senere!
Kjempe store klem fra Solstrålå
Løkblomstene er så skjønne,her plassert medknust glass i glasspotter.
Bildene tatt på g&i messa

9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder i dag:) Bør vel egentlig servere den kaka i kveld, her har inntaket av kaker vært stort i helga og blir vel kake i kveld også. Ha en fin dag på jobb.'
    Klem

    SvarSlett
  2. Mange gode ideer fra deg i dag! Slett ikke dumt med en kalorifattig kake på en tirsdag, det får holde med kaloribombene om helgene tjihi:)
    Godt å høre du er bedre i ryggen, og god bedring til 18 åringen!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder og inspirasjon. kan tenke meg det var mye lekkert på messa. Fikk ikke vært der i år, men skjønner at mange av dere har vært innom.

    Håper det ikke er sykdom på gang hos deg

    Klem fra thea

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som har vært på messa,og fått inspirasjon.
    så bra at ryggen er bedre, det er vondt når ikke kroppen er helt go.

    SvarSlett
  5. Bra at du fikk hjelp hos kiropraktor.
    Min kjære har klokketro på kiropraktor
    og vi har begge fått god hjelp når det har vært nødvendig !
    Lekre bilder fra interørmessa !

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  6. Oj mye lekkert på messa ser jeg:-)
    Fant bloggen din å har lyst å følge deg videre:-)
    så håpar det er ok at jeg legger deg til!?!
    Ha en en "kjekke" dag!:-)

    SvarSlett
  7. Wow, lekker kake og mye annet fint også ser jeg.
    Bra at ryggen er blitt bedre, god bedring ønskes til 18-åringen også!
    Klem T

    SvarSlett
  8. Wow, så nydelige bilder og masse inspirasjon.
    Godt kiropraktoren kunne hjelpe deg og at du er bedre.
    Har gått til kiropraktor i mange år, tror ikke
    jeg hadde greid meg uten.
    God bedring til 18 åringen din.
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  9. Heia
    Kirapraktor hadde jeg ikke klart meg uten, går annenhver uke og har gjort i mange år. Godt at du er bedre.
    Herlige bilder du viser.
    Ja influaensen herjer for tiden, flere på jobb har vært syke, håper ikke jeg får den...
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem Mette

    SvarSlett