Sider

mandag 28. februar 2011

En pust i bakken!


Her har det gått i ett i dag,vi har malet tak og vegger,og et strøk på skapet i gangen,puh!!
Syns vi er flinke.
Med en mann som har dårlige armer,er det jo ikke fritt for at jeg har dårlig samvittighet som styrer med dette.
Men han hiver innpå smertestillende og er med!
Uff,stakkar må si han er tapper!
Nå skal jeg sette meg godt tilrette i sofaen med det nye bladet til Jeanne`d Arc Living,og Drømhem,,,,,,,!
Men du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å plage Solstrålemannen med enda flere prosjekter etter en runde i de bladene,,,,,stakkars mann,Men han liker å være med og,,,så,,Takk Gud for det!
En fin kveld til alle!
Goe klem fra Sol

6 kommentarer:

  1. Så fint det blir hos dere! Heldig du som har så snill mann som kan hjelpe til selv om han har vondt..Håper han snart er bedre:)

    Kos deg med nytt blad idag!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er som står på sånn! Det blir sikkert kjempefint!! Og jammen fortjener dere en pust i bakken etter en slik økt ;) Morsomt at mannen er ivrig også da, til tross for smertene <3

    Nydelige bilder fra stua deres!! Ønsker deg en fin uke videre ;) klem fra Gry

    SvarSlett
  3. Hej

    Tak for din søde kommentar på min blog.
    Du er da fantastisk til at indrette. Hvor der det hyggeligt ud.

    Hav en dejlig aften med det nye magasin ;-)
    Birgitte

    SvarSlett
  4. Åh vi begynner malingsarbeidet i stua straks..gruer meg litt, men gleder meg også..skjønner?!:)
    Fine bilder, ser kjempekoselig ut:)

    SvarSlett
  5. Fin blogg, liker stilen - vi har en felles bekjent som anbefalte din blogg ! Jeg begynte på min blogg i går - den skal være mest om "før og etter"- bilder i minminivilla ;) Masse fint å hente hos deg til mitt hus ser jeg :)

    SvarSlett
  6. Så flinke dere er !
    Må passe på mannen din , vettu ;)
    Jeg vet at han liker å ha det fint rundt seg , han også , så om dere bare blir fornøyd så er det vel verdt det.
    Det kommer til å bli kjempefint .
    Ja , du skulle ha vært med på turen i dag , det var deilig !
    Kos deg med magasinene og hils maen :)
    Klem :)

    SvarSlett