Sider

tirsdag 15. februar 2011

De små ubetydelige tingene!


 Tok med denne lille lykten hjem i dag.Syns den var så søt på viftehylla,
Deilig med innslag av natur i et ellers hvitt interiør!


Det føles av og til så meningsløst og overfladisk å sitte her å blogge om slike små ubetydelige ting som dette,
når livet egentlig er både alvorlig og til tider tøft,for både meg og andre.
Men jeg har kommet til det ,at dette er et lite pusterom i hverdagen,en times tid der en kan slippe alt annet og bare konsentrere seg om disse småtingene,Så er jeg så glad at jeg ennå har evnen til å glede meg over disse små ubetydelige tingene.
Det med å la seg inspirere av andres blogger og videreføre inspirasjon til andre er jo en fin og verdifull ting å ta med seg.

Kjenner at jeg hadde behov for å få sagt dette,for det kjentes litt tungt å sette seg ned med bloggen i dag.Litt tom i hodet og lite å komme med følte jeg.

 Men jeg håper jo jeg kan være et lite lyspunkt for, om det så bare var en eneste en,så er jeg fornøyd!
Sende en liten solstråle fra meg til deg!!


Håper dere har det bra alle sammen!
Kvelden er fredelig her i Livetshage.
Guttene spiller Fifa på xboxen ,og vi voksne sitter med pcn,:o)
Goe klem fra Solstrålå!                                  

9 kommentarer:

  1. Koslig, det er de små tingene som teller vet du..... Godt å bli minnet på det....

    SvarSlett
  2. Kjære deg!

    Tusen takk for solstråler fra deg i dag! Du gleder MANGE med bloggen din og de flotte kommentarene dine, inkludert meg!

    Kjenner at jeg er helt enig i det du skriver. Det føles av og til meningsløst, men disse tingene er jo ikke LIVET vårt, men små detaljer som betyr litt i hverdagen likevel. Synes det er flott jeg også, å kunne ha små gleder og kanskje kunne glede noen andre også!

    Sender noen stråler tilbake til deg også! Nå er det Frustrerte fruer på meg her, en liten glede til her i dette av og til, ganske så alvorlige livet!

    God klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  3. Heisann.,og takk for vakre ord!
    raste mange tanker gjennom hodet mitt....livet er skjørt til tider...
    og som du skriver det er et lite pusterom å blogge å det gir en så mye:-)
    jeg hadde et langt avbrekk i sommer/høst pga triste ting nært i familie...(pappa`n til min elsdste datter døde brått av kreft..)
    først nå for noen uker siden begynte jeg å blogge igjen..veldig kjekkt for det er så mange gode mennesker her inne:-)
    Takk for flott innlegg og jeg tar imot solstrålen med glede:-)
    klem på klem

    SvarSlett
  4. Det er helt sant , kjære deg ♥
    Det å se på vakre bilder og lese små hverdagshistorier er vel ikke verre enn å se på TV. For eksempel ...
    Her på bloggen blir vi inspirert og oppmuntret av hverandre og hva kan være feil med det ?
    Vi har vel alle vårt , men ikke alle er like åpne.
    Kos deg med bloggen ,kjære Sol , slik at vi kan kose oss med dine vakre bilder og gode ord !
    KLEM ♥

    SvarSlett
  5. Jeg koser meg kjempe masse med bloggen din. Selv når jeg har dårlig tid må jeg en snar tur innom å lese det du har skrevet.
    Klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for gode varme kommentarer!
    Det varmet skikkelig!

    SvarSlett
  7. Hei, og takk for koselig besøk og gode ord hos meg ♥

    Nettopp dette som er så deilig med bloggingen - vi deler et fellesskap og inspirerers av hverandre - OG - blogglandia setter stor pris på 'solstrålene' dine :o)

    Ønsker deg en finfin tirsdagskveld og en flott uke videre ♥

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Nydelig innlegg:)) Vi er alle mennesker...og det er deilig å ha denne "fri" stunden fra andre ting.
    Når sønnen fikk kreft stoppet det helt opp, og jeg holdt på å spy av navnet interiør..Men etter 1 år "kjempet" jeg meg tilbake og nå er det akkurat disse små tingene f. eks denne nydelige lyslykten du viser som gleder meg mer enn du aner:)
    Det å sette pris på hverandres gleder og bli inspirert til å fortsette å blogge bl.a.:))
    Du er ei skjønn jente! det skal du vite:)
    Ha en strålene flott kveld med mann og pc:))
    Stor klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Kjære Sol!
    Først av alt ..takk for de alltid så varme og ekte solstrålene du sender ut!
    Og la oss alle ha dette som vårt lille fristed,til glede,inspirasjon og oppmuntring for hverandre..
    livet er ingen dans på roser for noen..men derfor er det så viktig med et fristed og et lite pusterom for noen og enhver.
    Jeg koser meg hver gang du sender ut en stråle..takk!
    Klem!!!

    SvarSlett