Sider

søndag 6. februar 2011

Container funn,og eggekurv !

Ja nå er vi hjemme igjen etter en deilige fri weekend i Haugesund ,på hotell Amanda,der filmskuespillerene er innlosjert ved Amanda utdelingen,
Det var jo den verste vær messig,med storm og regn.
Ferjene var innstilt,og vi måtte vente i to timer,og så måtte ferja gå inna skjærs,så det tok en og en halv time istedet for en halv time,!!!
Men fram kom vi da endelig.
Ble ikke noe fotografering ute pga været,for vi holdt oss helst innendørs.
Kjøpte denne koselige kurven i en flott butikk" Inmari" i gågata.
Da vi ventet på ferja,kom det en hundrelapp flyvende,og da ingen hadde mistet den,ble den til denne kurven ,hi,hi!Flaks!
Litt shopping i byn,men ellers rolig, avslapping inne, god mat og kos.



 Men en  resturang ved siden av hotellet pusset opp,og hadde kasta disse i en container  utenfor,
Solstrålå,kikka opp og ned vegen,men så ingen ,og Solstrålemannen fiska opp dette flotte bildet,og denne gamle rammen.
Gjorde vel ikke noe om vi tok noe som var kastet vel???
Vått var det,men vi putta det i bilen og luska inn på hotellet,hi,hi!


Med litt fiksing og maling skal ramma bli fin.
Det var mye mer oppi den containeren,men jeg våget ikke hoppe oppi og grave.


Etter vi kom hjem ,ble det det siste strøket tatt med maling på kjøkkenet!
Så nå er det bare knottene igjen.
De setter vi på i morgen,og da blir det bilder vettu!!
Gleder meg til å bli ferdig.
                                                                          
God natt til dere som titter innom denne sene kveldstimen!
Goe klem fra Sol

4 kommentarer:

  1. Eg syns eg ser dokker ;-) he he...
    Men så bra at någen ser syn på det
    andre kaste . Tilogmed penger
    komme jo fyganes ;-)
    9. februar ....... Velkommen skal du være :-)
    psst......Anne fyller år i morgen......
    Godnattklem

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    Godt at dere kom vel frem til slutt!!
    Du hadde jo virkelig hellet med deg du.....flott kurv og for noen containerfunn :o)
    Heldig at noen har øynene med seg :o)

    Ha en fin mandag Sol

    SvarSlett
  3. For noen funn i containeren, lekkert! Gleder meg til å se kjøkkenet ferdig;-)

    SvarSlett
  4. alltid morsomt å fine sånt andre har kastet:DDD Gubben min er flink til å ta med seg hjem, det andre har kastet fra seg. Enten han finner det på jobb, eller på campen. Jeg får skynde meg med å male ferdig kjøkkenet jeg også:DDDDD Håper du får en flott uke:DD Klemz

    SvarSlett