Sider

onsdag 30. oktober 2013

Silverfall i stua♥

 Silverfall

Dette er en skjønn plante jeg har hatt ute i sommer,
og det er egentlig en sommerblomst tror jeg.
 Siden den fortsatt er så vakker enda
har den fått komme inn
i stuen,

 Med sine nydelig sølvgrønne blader er den helt perfekt
her på det lille grønne bordet mitt.
Så gjenstår det å se om den vil trives


 I dag skal vi bare kose oss med lille Gullet.
De har kommet fra Oslo,,og skal være en uke her hjemme.
Deilig!


En fin høstdag
til
dere
alle.
Og husk at
som dagen er
skal styrken din være.
Du er sterkere enn
du tror
Klem
fra
Sol

3 kommentarer:

  1. Hei! Så fint å ta denne silverfall inn i stua. Den har jo et helt nydelig bladverk og passet perfekt her på det gamle bordet ditt. Nydelig - akkurat slik jeg liker det også!! Ha en strålende fin dag og takk for de oppmuntrende ordene du skrev her på slutten av innlegget ditt.

    SvarSlett
  2. En aldeles nydelig plante. Passer veldig godt inn hos deg.
    Kos deg med barn og barnebarn :)
    Og ha en strålende dag :)

    SvarSlett
  3. Spennende å se om den liker seg!
    Har en selv i utestuen, skal prøve å ha den inne jeg også :)

    SvarSlett