Sider

onsdag 14. august 2013

Forandring fryder,og ute ble inne.

 I et anfall av fornyelselyst!
Jernsenga jeg kjøpte til utestua,
fikk komme inn på kjøkken i dag.

 Forandringen frydet!
Syns det ble knall fint,,,
var litt lei av den trehvite uttrekksenga.

 Herlig og luftig!
Det ble så rent og luftig syns jeg.

 Utemiljøet var jo fint det og,
men nå ble det litt ommøblering,og
den gamle senga havnet ute istedet.

Før bildet av uttrekk senga.
Noen andre som driver på slik???
Ja det kan jeg tenke meg!!

Ellers er gleden stor
og Lillegull er kommet.
Det varte og rakk,,men hun kom i natt.
Ønsker dere alle
en fin dag videre
God klem 
fra
"Mårmår"
Sol

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med veslejenta.
    Det ble veldig fint med jernsenga der.
    Mye lysere og lettere.
    Ja det hender en flytter om på møbler ja.
    Både snur opp ned på et rom eller flytter
    fra rom til rom. Må jo forandre litt av og til.
    god kveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med jenten!
    Det å bli bestemor er bare fantastisk :) Er selv mormor til en liten jente på 1 1/2 År :)
    Koselig med jernsengen, og du er heldig med et slikt stort kjøkken!
    Synest jo uttrekksengen din er fin også da...men som du skriver...forandring fryder :)

    Ha en fin dag og kos deg!

    SvarSlett
  3. Ojsann så fint og tøft,- blir det ikke alltid bedre etter en ommøblering?Ihvertfall helt til man finner på noe annet ;)
    Gratulerer som mormor,heldig du er!
    Tove :)

    SvarSlett
  4. Det flott det ble. Litt "omrokking" på ting og tang må til innimellom :)

    Gratulerer så masse med lillegull!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer som mormor,så stas:)
    Det ble knallflott med jernsengen på kjøkkenet!
    Jeg har og kjøpt meg en jernseng,den ser faktisk likedan ut,bare min er svart med gullknotter,men lurer veldig på å male/spraye den hvit slik som din,for den var lekker;)
    Ha en finfin helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. Ommøblering er alltid gøy og så fint det ble på kjøkkenet ditt:-) Gratulerer så mye med barnebarn i familien. Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett