Sider

lørdag 20. april 2013

Nå orker jeg ikke vente lenger!!

 God helg til alle mine lesere!!
Nå orker jeg ikke å vente lenger med å plante noe.

 Herlige stemorsblomster
Uskyldige,og budbringere om varmere tider!


 I den gamle vasken spirer perleblomstene
som jeg satte for noen uker siden.


 Kløveren min har fått komme opp fra kjelleren,og spirer som
bare det,,,


 ellers er resten av kløverrøttene delt opp og satt
til spiring.

 Litt nytt på gangen.


 Nytt skilt.

 Litt koselig pynt på sølvbrettet.






 Tørre roser 

Et lite livstegn fra 
Livetshage!

Formen er litt laber i dag,,
forkjølelse og feber.
men det går nok fort over!
Håper dere alle har en
fin helg,og får ladet
batteriene!
Goe
klem 
fra 
Sol

6 kommentarer:

  1. HEI:)
    SÅ MASSE FINE BILDER
    JEG HAR PLANTET STEMOR OGSÅ...
    ØNSKER DEG GOD BEDRING
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Cara Sol,dolcissime le tue piante!Anche in casa è tutto bello!Peccato che non stai bene.ti auguro di guarire presto!Buona domenica!Rosetta

    SvarSlett
  3. JA det er herlig når en kan begynne å plante litt.
    Jeg får vente litt til, men når det bikker mai kan jeg nok
    ikke vente lenger.
    Ja denne helga har jeg virkelig fått ladet batteriene på
    kvinnetreff i høyfjellet. Ei herlig helg på hotell.
    Flott forkynnelse og godt fellesskap.
    Håper forkjølelse og feber har sluppet taket og du får
    ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk følelse å så blomster og sette løker. I år har jeg satt oxalis- og anemoneløker.
    Det ble noen stemorsblomster på meg i dag også, i tillegg til et oliventre.
    Deilig med vår og sol!
    Nydelige bilder du viser. Vakkert som alltid.
    Ha en fin kveld videre.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Så nydelige stemorsblomster!
    For en lur ide å plante perleblomster i den gamle vasken,tenker det blir kjempeflott med blomstringen oppi her:)
    Gratulerer så mye som skal bli bestemor foressten,så fantastisk:)
    Lille Maja er kjempeheldig som får en bestemor som er så flink til å strikke,de jakkene var jo bare såååå herlige!!!
    Ha en fin uke:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

    SvarSlett