Sider

søndag 9. september 2012

Har du funnet Pinterest?

                

Disse bildene har jeg hentet fra 

et nettsted som heter Pinterest.

Der kan du finne utrolig mye innspirasjon

og ideer, 

                              







Dette er et nettsted som har samlet mange 
kategorier,og emner,,klikk deg inn på
Pinterest ,som er et online pinboard,  og kos deg.

Har problemer med  diverse på logging
på bloggen for tiden.
Kommer ikke inn direkte,,må gå om 
Blogger.
Er det noen der ute som kan hjelpe meg!?
Klem fra Sol


7 kommentarer:

  1. Et herlig sted med flott inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Her var det mange nydelige og inspirerende bord.
    Har ikke vært inne der, men det ser ut som det er et sted vært å besøke.
    Kan desverre ikke hjelpe deg med dataproblemet ditt, er ikke særlig datakyndig.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  3. God morgen :)
    WAW så fine og innspirerende bilder!
    uff er ikkje god på data jeg heller ...håper noen kann hjelpe deg !
    ønsker deg en fin dag !
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Ja, pinterest er fantastisk! Jeg er der, og synes det er utrolig mye fint å finne. Ha en fin dag. Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder du viser!:)
    Har ikke vært innom enda, men nå må jeg prøve ser det ut til:)
    Ha en fin fin mandag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Oi..oi.. her var det mye lekkert !!!
    Må inne å se .
    God klem til deg !

    SvarSlett
  7. Ljuvliga bilder,Sol!!!
    (Jag vet inte vad det är med datorn,,,allt går jättetrögt för mig...)
    Önskar dig en fin Tisdag!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett